Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ben

Kimim 

Kimsin 

İn misin 

Cin misin 

Din misin 

İman mısın 

 

Neyim 

Nesin 

Nesir misin 

Nazım mısın 

Kısırmısın 

Verimli misin 

 

Nasılım 

Nasılsın 

Nazar mısın 

Hasar mısın 

Kasap mısın 

Sütçü müsün 

 

Neredeyim 

Neredesin 

Uzayda mısın 

Dünyada mısın 

Asyada mısın 

Avrupada mısın 

 

Ne yapıyorum 

Ne yapıyorsun 

Uyuyor musun 

Çalışıyor musun 

Savaşıyor musun 

Sevişiyor musun 

 

Kiminleyim 

Kiminlesin 

Melekle misin 

Şeytanla mısın 

İnsanla mısın 

 

ADIN NE SENİN? 

 

BENİM, BEN 

 

 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..