Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ben

:) Anlaşıldı, ciddi konulara yer yok burda. Çiçeğe böceğe devam.

Çok fazla gayriciddi olmasada idare edeceğiz artık. Bu gun bizim ilk günümüz. Seminerler sınavlar derken çooook uzuun tatilimizden dönüp iş başı yaptık. İnanın 1 haftadır ucuk döküyorum; yılın ilk günü değilde yeni atanmış napcam ben şimdi diyen çömez öğretmen, ilk günü...

11 yıl önce 11 eylül de amerikanın kullerinin patladığı gunde böyle olmuştum. o otel odası bir türlü benim uyku yerim olmamıştı. o sabahlar hiç mi olmaz? Bakan amcam karar vermiş göndermişte, vali amcam niye kararsız kalıyor ki. Bu heyecanlı kız uyuyamıyor işte. Ve bu durum yerim belli olduktan sonrada değişmedi, her sene tekrarlayarak. 

11 yıl oldu dile kolay... şimdiden korkuyorum, ya emekliliğim gelirde biterse diye. Her eylül başlangıcıda ruyalarla uyanıyorum uykumdan. Derken bu gun başladı işte koşuşturma. Sınavlar toplantılar toplantılar zumre plan... herşey aynı.He tabi bunun bırde 16 eylülü var. 3 gunde o zamana bekliyor beni uykusuzluk.

Selamlar ediyorum tüm, içindeki yeni öğretmeni öldürmemiş arkadaşlarıma. Yeni Eğitim Öğretim Yılınız Kutlu olsun.

 
Toplam blog
: 22
: 241
Kayıt tarihi
: 14.05.11
 
 

10 yıldır Öğretmenim. Yazmayı hep sevdim ama kimselere okutmaya cesaret edememiştim, gizlediğim t..