Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '11

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Beni öldürme anne!

Beni öldürme anne!
 

Yapılan araştırmalara göre, sigara kullanan kadınların vücudu kullanmayanlara göre daha erken yaşlanmaktadır. Bu kadınların hamilelikleri içmeyenlere göre daha zor geçer; Yüksek kan basıncı, vücutta ödem oluşumu ve başka zorluklarla karşılaşırlar. 

Sigara İçmek Hastalıktır 

Sigara kullanmanın günümüzde bir hastalık türü olduğu ve bu kişilerin tedavi edilmesi gerektiği anlaşılmıştır. Kadınlar arasında ergenlik döneminde başlayan sigara içme alışkanlığı, kadın evlenme çağına gelince fizyolojik ve psikolojik bağımlılığa dönüşebilmektedir. 

Kendinizin ve ailenizin sağlığını düşünün, çok geç olmadan SİGARAYI BIRAKIN! 

Yukardaki paragrafı , ilgili siteden alıntı yaptım.. 

Siteye, sosyal paylaşım sitelerinde rastladım ..Çok şaşırdım gerçekten.. Biliyordum, görüyordum ama bu kadar büyük bir sorun olduğunu anlayamamıştım.Büyük bir sorun diyorum, kulaktan kulağa dolaşan söylenti değil bu çünkü.Başlı başına bir sorun.. 

Sigara paketlerinin üzerinde yazılı mesajlara, resimlere rağmen ..Sonunda ne olacağını bile bile.. Hayatları pahasına.. Geride bırakacaklarını düşünmeden.. Üzeceğini, yıkacağını , yıkılacağını göre göre.. Bu kadar mı mecburdur? Bu kadar mı teslim olur bir insan? İradesiz, eli kolu bağlı.. Yenmek kadar büyük bir zaferi tatmak yerine, yenilmeyi keyif sanıyorlar.. 

Ya anne adayları? Çevremde de görüyorum, kendimce müdahale de ediyorum ama kim dinliyor ki? Hadi kendi canını düşünmüyorsun. Ya dünyaya getirmek için binbir zahmete katlandığın, onu sağlıklı olarak kucağına alacağın günleri iple çektiğin bebeğin de mi aklına gelmiyor hiç? Ne yapıyorum ben demiyor musun? 

Sigara dumanı çocukları vuruyor..Vitamine, besine ve sevgiye ihtiyacı olan bebeklerimiz, daha ilk nefeslerinde sigara ile tanışıyorlar.. Oysa ki , onlar kendilerini ne kadar güvende sanıyorlar, melekleri olan annelerinin karnında.. 

Her gün Türkiye’de 150 bebek ölüyor. 

Anne adaylarının sigara içmeleri bu ölümlerin önemli nedenlerinden biridir. 

Bunları bile bile anne adayları artık sigara içmesinler diye yapılan bu kampanyaya lütfen herkes destek olsun.. 

Düşünsenize , annesi sigara içen bebekler , seslenebilseler annelerine.. Ne derler? 

BENİ ÖLDÜRME ANNE!!! 

www.benioldurmeanne.org 

 

 

 

 
Toplam blog
: 8
: 840
Kayıt tarihi
: 22.03.11
 
 

Yüreğinde açan sarı papatyası ile bir anne... Gözünü her açtığında yanında gördüğü aşkı ile bir eş....