Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '11

 
Kategori
TV Programları
 

Öyle Bir Geçer Zaman ki!!

Öyle Bir Geçer Zaman ki!!
 

Geçse de bitse artık diyenlerdenim. İlk günden itibaren seyrettim mi tüm bölümleri? Hayır! İyi ki de seyretmemişim. Sanırım sinir hastası olurdum. 

İlk bölümü seyrettiğimde, karar verdim, kesinlikle seyretmeyeceğim diye. Evde sürekli bir şiddet. Sözde aile reisinin, eşine ve çocuklarına uyguladığı zulüm. Kalsın dedim kendi kendime. Seyretmesem de olur.Hiç birşey kaybetmem ben. Ama her defasında gerek çevremden, gerek sosyal paylaşım sitelerinden yorumları duyuyor ve inanamıyordum. Bu kadar yoğun şiddet içeren sahneler varken bir de bunlar küçücük bir çocuğun gözünün önünde yaşanırken, nasıl oluyorda herkes oturup seyredebiliyor diye hayret ediyordum. 

Bu hafta yayınlanan son bölümün sonlarına, Tv'de zap yaparken rastladım. Rastlamaz olaydım. Bu kadarına da pes diyorum artık. Yaşananları çocuğun anlaması mı gerekti? En başa gidelim . Böyle bir sahnenin olması mı gerekti? Reyting uğruna, daha neler yapılabilinir? Bekleyip görecek miyiz? 

Tamam, bu olaylar yaşanmıyor mu? Yaşanıyor.. Göz ardı mı etmeliyiz? Hayır, etmemeliyiz. Ama bu kadar da gözüne sokulmaz ki insanların... Neyi göstermeye çalışıyorlar? Bakın bu da bu şekilde oluyor.. Ya da, Osman büyüyünce feci halde problemli bir çocuk olacak... Sebebi de çocukluğunda yaşananlar... Bunları herkes bilmiyor mu? Doğru insanlar, zaten böyle olmaması için çaba sarfetmiyorlar mı? Yanlışları mı doğru yola çevireceksiniz bu şekilde? Sizce dönerler mi ? 

Bir de kadına şiddeti kınıyoruz.. Elimizden geldiğince bağırıyoruz. ŞİDDETE HAYIR!!!! Ama şiddet dolu fimleri yayınlıyor ve bir güzel de ailece izliyoruz. Ailece? Evet ailece.. Kızım 9 yaşında.Okulda öğretmeni ailece izlediğiniz Tv programları nelerdir diye sorduğunda arkadaşları neler saymışlar tahmin edin. 

- Öyle bir geçer zaman ki 

- Kurtlar Vadisi 

- Fatmagül'ün suçu ne 

- Muhteşem yüzyıl 

Kızım bile şaşırmış, eve gelmiş bunları anlatıyor. Nasıl seyrediyorlar diye.Çünkü bizde ailece izlediğimiz diziler belli ve bu dizilerin çocuklara uygun olmadığını anlattık kızımıza.Tamam, seyrettiren ailelerde de büyük suç var. Çocuk .. Çocuk işte... Nasıl seyrettiriyorsunuz? Şiddet dolu sahnelerde nasıl açıklama yapıyorsunuz anlamıyorum. 

Peki bundan sonra ne olacak? Ne değişecek? Hiç birşey... Daha şiddetli sahneler ne olabilir diye kafa patlatılacak... Ne yaparız da bir önceki bölümden daha fazlasını ortaya çıkarırız diye düşünülecek... Değer mi acaba? 

Yeni yetişen nesili koruyalım bari. Geleceğimizi koruyalım. İyiliği, doğruluğu, saygıyı, sevgiyi, sadakati, dürüstlüğü öğreterek, yaşatarak koruyalım çocuklarımızı. Kötülüğü, şiddeti, ahlaksızlığı, nefreti gözüne sokarak değil. 

Masum bakan gözlerine ateş yerine ışığı yakalım. Minicik yüreklerine kin yerine sevgiyi yeşertelim.. 

Öyle bir geçer zaman ki!!! O zamana yenilmeyelim. 

 
Toplam blog
: 8
: 840
Kayıt tarihi
: 22.03.11
 
 

Yüreğinde açan sarı papatyası ile bir anne... Gözünü her açtığında yanında gördüğü aşkı ile bir eş....