Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Benim adım kadın

Benim adım kadın
 

nereye


Benim adım kadın.
Saçım uzun eksik etek.
Erkeğin hamurundan hamurum
Elmayı yiyene dek..

Babamın başlığıyım ben
Cebinin harçlığıyım ben.
Bazen nazlı çiçeğim, el bebek büyüyecek,
Telim duvağım ile beni gelin edecek.
Kocamın karısıyım, çocukların anası
Dışarda o erkeğin benim yine dalgası.
Bazen saygı görürüm, çıkarım yükseklere,
Bazen atarlar beni, çamur dolu yerlere.

Benim adım kadın,
Saçım uzun eksik etek
Bilene münbit tarlayım severim ölene dek.
Namuslu benim hürmet edilen ana
Fedakar, şefkatli bulunmaz derler bana,
Rezil edende benim, vezir edende
Bazen de tutup atarlar sokaklara.


Benim adım kadın,
Saçım uzun eksik etek,
Böyle geldim gideceğim
Erkek tükenene dek

Cansın Erol


Adımız kadın.. Anneyiz, bacıyız, sevgiliyiz...Eğitimsiz, bağımlı, çoğu çaresiz analar..Erkek, çocukları da biz yetiştiriyoruz..Kızlarımızı da.Sonra yetiştirdiğimiz kızlarımızı kendi kaderlerimize ortak edip, şikayet ediyoruz....Bu gün geldiğimiz noktada suç kimin..... ne dersiniz...

 
Toplam blog
: 181
: 613
Kayıt tarihi
: 15.01.08
 
 

Öğretmen olan anne ve babam. Ankara'da geçen cocukluk ve gençlik yıllarım. Evimize sık,sık gelen bab..