Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '11

 
Kategori
Şiir
 

Benim Aşkım

Benim Aşkım
 

“Aşk” dediğimde sanırlar ki
Ben bir sevgiliye aşığım
Oysa maşığım yok ki ona âşığım
Aslında ben; aşk denilen duyguya aşığım. 

Ben, bir kula değil
Ben, aşk denilen duyguya aşığım
Selvi boylu, sümbül saçı, ahu gözlü biri değil
Ben, içinde aşk olan yüreğe aşığım. 

Bazen bir hatunun gözünde
Bazen selvi boyunda, sümbül saçında
Bazen güzel bir gülüşünde bulurum aşkı
Ben, aşk denilen duyguya aşığım. 

Bazen yağmurun damlalarında bulurum aşkı
Bazen şırıldayan derenin serin sularında
Bazen ufukta, bazen yıldızlarda bulurum aşkı
Ben, aşk denilen duyguya aşığım. 

Bazen çiçeklerde bulurum onu
Bazen bir gülün kanadında, şebnemde
Bazen bülbülün sesinde bulurum onu
Ben, aşka aşığım. 

Bazen gecenin sessizliğinde bulurum aşkı
Bazen yıldızlarda ve bazen samanyolunda
Mehtapta çektiğim sigaranın dumanında bulurum aşkı
Ben, yüreğimdeki aşka aşığım. 

Bazen bir yudum suda bulurum onu
Bazen kar tanelerinde
Bazen baharın kokusunda bulurum onu
Ben, aşkı gül kokusunda yaşarım. 

Ne şaşar-beşer bir kuldur benim aşkım
Ne sultanlar sultanı güzellik abidesi bir hatun
Ne gönüldür benim aşkım, ne de gül
Benim aşığım aşk tır. 

Ben, gönüle değil, gönüldeki aşka aşığım
Ben, aşk denilen sevgiye aşığım
Ben, o duyguya, o sızıya aşığım
Ben, yüreğimdeki o heyecana aşığım. 

 
Toplam blog
: 358
: 1023
Kayıt tarihi
: 03.09.08
 
 

  Ne elimde garantim var ikinci bir soluğu almaya Ne aklım erer dünyayı yıkıp ta yeniden ya..