Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '13

     
    Kategori
    Aile
     

    Benim dizlerim neden ağrıyor ?

    Benim dizlerim neden ağrıyor ?
     

    - Kocacım saçımla oynasana.

    - Uzan geliyorum, don giydin mi içine sen ?

    - Kahvaltı Hazıııır çocuklar, hadi sofraya.

    Benim dizlerim neden ağrıyor ?

    - Erman şu sepeti yukarı çıkarsana.

    - Hırrrrrrr !!!!!!!

    - Tamam ben çıkarırım.

    - Adamlar köyüme saldıracak şimdi, ne sepeti ? Sen kedileri besledin mi ?

    - Ben balkonu yıkıyorum, sen beslesene.

    - Hırrrrrrrrr !!!!!!!!

    Benim dizlerim neden ağrıyor ?

    - Halacım canım benim.

    - Nil ?

    - Nasılsın hala ?

    - İyiyim kızım sen nasılsın ?

    - Çok kötüyüm, 2 sene oldu, kimseyle konuşmuyorum, hep annem yüzünden.

    - Anladım.

    - Senle alakası yok yani, bu arada biz ailecek Türkiye'ye gelicez de.

    - Öyle mi ?

    - Evet. Sende müsaade edersen sizde kalıcaz. Tatil yapalım, yiyelim, içelim, denize girelim, hem kalacak yer yok, sonra yine konuşmayız.

    - Tamam.

    Benim dizlerim neden ağrıyor ?

    - Halacım yardım edilecek bir şey var mı ?

    - Yok kızım sağol. Ne kadar yardımsever bir kız.

    - Seni seviyorum hala, ben program yaptım da 1 ay daha burdayım, sonra dönücem Almanya'ya

    - Tamam kızım burası senin de evin.

    Benim dizlerim neden ağrıyor ?

    - Anne bu kız neden benim odamda kalıyor ?

    - Bilmem, dayın akşamları eve gidiyor, torununu burda bırakıyor.

    - Ama onların evi var, alsın torununu beraber kalsınlar, bir de benim odamı vermişsin.

    - Boşver oğlum, abimle ne kadar görüşüyoruz ki zaten, birşey demeyelim.

    - Tamam.

    Benim dizlerim neden ağrıyor ?

    - Cüneeeeeeyt, şu bulaşık makinesini boşaltsana.

    - Tamam anne, şu maç bitsin geliyorum.

    - Anne neden sen boşalttın makineyi.

    - Senin geleceğin yoktu.

    Benim dizlerim neden ağrıyor ?

    - Anne herşey kötü gidiyor, intihar edicem ben.

    - Etme.

    - O zaman kızı bırakalım 4 gün.

    - Tamam.

    Benim dizlerim neden ağrıyor ?

    - Baban da beni doktora götürecek, dizlerim çok kötü

    - Hadi yaa.

    - Biz de çok bunaldık tatile gidicez.

    - Çok iyi.

    - Kızı bırakıcaz size, şimdilik 4 gün.

    - Tamam oğlum.

    - Ama bizim işimiz belli olmaz, belki 14 gün sonra alırız kızı.

    - Tamam

    Benim Dizlerim neden ağrıyor ?

    - Babaanne bittiiiii, Babaanne bittiiiii, Babaanne bittiiiii.

    - Tamam kızım yemek yapıyorum bir dakika.

    - Babaanne bittiiiii, Babaanne bittiiiii, Babaanne bittiiiii.

    - Geldim, ahh dizlerim.

    Benim dizlerim neden ağrıyor ?

    - Oğlum ben senin için istanbula geliyorum.

    - Neden ?

    - Ne yer ne içersin ?

    - 30 yaşındayım anne ben.

    - Ama yaşında davranmıyosun demek ki.

    - Nasıl yani ?

    - Zayıflamışsın.

    - Spor yapıyorum.

    - Olsun ben sana yemek yapmaya gelicem.

    Benim dizlerim neden ağrıyor ?

    - Anne, kıza siz yedirir misiniz, ben dövme yaptırıcam da iskelede.

    - Tamam kızım.

    - Denize falan da indirirsiniz.

    - Tamam

    Benim dizlerim neden ağrıyor ?

    - Merhaba canım.

    - Hoşgeldin Nevriye.

    - Napıyosun.

    - Çamaşır yıkıyordum, yemek yapıyordum, balkonu siliyordum, kızı oyalıyordum, kedileri besliyordum......

    - Hee iyi, ben de sohbete geldim.

    - Tamam sen geç otur, bir çay yapayım geliyorum.

    Benim dizlerim neden ağrıyor ?

    - Hadi bu pazar Kartal'a Tülinlere gidelim.

    - Tamam abi gidelim, dizlerim ağrıyor ama olsun.

    - Hemen gider geliriz yaaa.

    - Tamam.

    Benim dizlerim neden ağrıyor ?

    - Bu ne anne, halıda kürdan, siz evi süpürmüyor musunuz, hırrrrrrrrrr !!!

    - Gözden kaçmış oğlum.

    - Nasıl böyle birşey olabilir, yani anlamıyorum, kızın boğazına kaçsa nolucak, hayır yani anlamıyorum, nasıl böyle birşey ol.........

    - Tamam süpürüyorum şimdi.

    - Kocacım saçımla oynasana.

    - Uzan geliyorum, don giydin mi içine sen.

    Benim dizlerim neden ağrıyor ?

    - Oğlum solunda mi kalktın yine

    - Hırrrrrr !!!!!

    - Şu kedileri aşağı getirse biri, şimdi buna da birşey söylenmez ki.

    - Erman bari sen geti.......

    - Hırrrrrr !!!!!!

    - Ben alayım bari.

    Benim dizlerim neden ağrıyor ?

    - Hadi afiyet olsun.

    - Zırrrrr.

    - Bu kim ya, yemek saati.

    - Kim ooo ?

    - Seval ben, İstanbul'a gidiyorum da, gitmeden bi görüşelim istedim, birşeyler satarım paraya ihtiyaç var, gelir misiniz aşağı.

    - (Ulan benim dizlerim ağrıyor, nasıl inicem o kadar merdiveni) Tamam geliyorum.

    Benim dizlerim neden ağrıyor ?

    Sonunda yaz geldi, tatilde denize girerim biraz, doktorlar da bol bol yüz dedi zaten dizlerim için, ama anlamadığım birşey var.

    BENİM DİZLERİM NEDEN AĞRIYOR ???????????

     
    Toplam blog
    : 1
    : 1019
    Kayıt tarihi
    : 16.07.13
     
     

    13 Haziran 1983, İstanbul doğumluyum. Hobilerim arasında sinema, müzik, sporun hemen her alan..