Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '11

 
Kategori
Şiir
 

Benim gençliğim...

Benim gençliğim...
 

23 yıl önce bir ilk bahar sabahı saat 10:00 sularında,
ömrün çileli yokuşlarını bir bir t ırmanırken,
bilemezdim hiç yazı göremeyeceğimi!
gelecek hayali mi?
sonu gelmez mutluluk tabloları mı?
hayalperestlik mi ya da özgürlük mü?
nicelerini gönlümde büyütsem de,
ilkbaharın ötesine geçemedim ben!
ama olsun.. yine de;
sahip olduklarım benim eşsiz mutluluklarımdır,
onlar yeter bana..
ulaşamadıklarım ise, imkansız rüyalarım !
sevdiklerim belirsiz kalelerim
sevenlerim sarsılmaz surlarım.
mini minnacıktır mutluluklarım,
eksi sonsuzdadır olumsuzluklarımdır,
ne olursa olsun,
kaçta kaçıysa yıkılışlarım;
asla vazgeçmez olumlu görüş savunuşlarım.


yer yerinden oynayacakmış, kıyamet kopacakmış
kime ne?..
ben pes etmeden yok olmaz varoluşlarım.
aşk mı dedin?..:))
geçmiştebıraktığım bir anı oldu şimdi,
unuttuğum çığlıklarım!..
ararsın.. kaybolursun!
yılmazsın.. mahvolursun!
sonunda onu yaşayacak bir yar bulursun ya;
o da seni yerle bir edip çıkıp gitmiştir,
bütün saf ve yaşanılası duygularından!
böyle heba olup gitmiştir işte,
adını yazdığın bir daha geri gelmez o yılların.
yaşıyor musun ?
yaşamak mı öylesine...
bana kadehte ne sunacağını bile bilmediğim senelere meydan okurcasına,
yaşıyorum işte ama öylesine.
asla ye'se namağlup duygularım dim dik ayakta.
geleceğe dair umutlarım var benim;
ömrümün baharında gençliğimin,
mutlu sonla bitecek senaryolarım,
her bir olumsuzluğa yetişecek b panlarım,
ve küçük şeylerle mutlu olacak,
hünerlerim var benim..
ey hayat!
işte gördüğün gibi yaşayacağım seni doyasıya
bana bencilde davransan, cimrilik yapıp,
mutlulukta aratsan,
sana karşı duracak sadakat, onur, kanaat,
alçakgönüllü ve hoşgörü zafer oklarım var benim...
şimdi yaşıyorum seni, ama öylesine.
ömrüme ne kadar ömür biçtiysen,
acıma gülüp, ne kadar mutluluk verdiysen,
kaybettiklerime yanıp kazançlarımı bana büyük kıldıysan,
sevdiklerimi görüp, sevenlerimi çok eylediysen...
yaşayıp seni göreceğim işte hayat!..
öyle ya, yaşayıp gördüklerim yaşayacaklarımın teminatıdır artık!
şimdi yaşıyorum seni ama öylesine.
altında yalnızca benim imzamın olduğu,
ve ancak ben toprak olduğumda yok olana dek!..


 

 
Toplam blog
: 9
: 358
Kayıt tarihi
: 27.05.11
 
 

"Ben topraktan bir canım senin gibi, Çiğnesen ne farkeder yolun gibi.." Deli-dolu, hayatı istediği g..