Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Benim için sen

Sen benim isyankar yanım,
Hayata baş kaldırışım,
Olmazlara inat olurlarımsın.
Belki yaşama sebebim,
Belki de sadece bir hevessin.
Yarınlara dair umutlarım,
İçinde kaybolduğum çıkmazlarım.
Ne söylesem faydasız biliyorum
İçimde; ama çok uzaktasın.
Gençliğimde kurduğum pembe hayallerim,
Ömrümün son deminde dinginliğim.
Şu dünyada aldığım tek nefessin.
Gök gürültüsünde korkularım,
Karanlığın ardından aydınlığım,
Kalabalıklar içinde yalnızlığım
Bir türlü adını koyamadığımsın.
Seninle nerede ve nasıl başladı bilemem,
O kömür gözleri istesem de içimden silemem,
Kaç yıl geçti; seninle ama sensiz sayamadım,
Bütün alışkanlıklarımı bıraktım da;
Bir senden kurtulamadım…

 
Toplam blog
: 43
: 612
Kayıt tarihi
: 22.06.08
 
 

Gazi Üniversitesi sınıf öğretmenliği mezunuyum. Kitap okumak en büyük tutkum. Yazmayı da en az ok..