Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '08

 
Kategori
Haber
 

Benim Köpeğim

Benim Köpeğim
 

Sevgilisini tasmayla otobüse bindiremedi...


İNGİLTERE' de kız arkadaşını tasmayla gezdiren bir adam, kendilerini otobüse almayan şoför hakkında suçlamada bulundu.

25 yaşındaki Dani Graves ile sürekli tasmayla gezdirdiği 19 yaşındaki kız arkadaşı Tasha Maltby, geçen ay West Yorkshire' da bir otobüse binmek istedi.

Ancak otobüsün şoförü, çifti otobüsten indirerek, " Sizin gibi ucube ve köpekleri almıyoruz " dedi. Olay üzerine, şoförü, otobüsü işleten firmaya şikâyet eden çift, kendilerine karşı ayrımcılık yapıldığını savundu.

ARRIVA Yorkshire isimli firma da şikâyeti ciddiye aldıklarını ve incelediklerini belirtti. Sevgilisinin kendisini tasmayla gezdirmesinden hoşlandığını söyleyen Maltby, " Ben bir evcil hayvanım. Genellikle bir hayvan gibi davranıyorum ve bu sayede çok rahat yaşıyorum. Yemek ya da temizlik yapmıyorum. Dani olmadan bir yere gitmiyorum. İkimiz de bu durumdan memnunuz. İnsanlara garip gelebilir, ancak bu benim seçimim ve kimseye bir zararı yok " dedi. ( Kaynak: Milliyet )

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..