Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '08

 
Kategori
Haber
 

Sevgili Öğretmenim

Sevgili Öğretmenim
 

Adana' da kredi kartı borcunu yatırmak için gittiği bankada tanımadığı kişilerce çantasındaki 3 bin YTL' nin kapkaç yapıldığını ileri süren 25 yaşındaki ilköğretim okulu öğretmeni H.S' ın karakola götürülünce yalan söylediği anlaşıldı...

Kozan Caddesi üzerindeki Sarıçam Polis Merkezi Amirliği' ne gelen H.S. ağlayarak, para yatırmak için gittiği bankada, çantasındaki 3 bin YTL' nin kapkaç yapıldığını söyleyip şikayetçi oldu.

Polis merkezinde ifade veren H.S. '' Diyarbakır' da öğretmenlik yapıyorum. Kredi kartı borcumu ödemek için dayımdan 3 bin YTL aldım. Bankaya girdim, parayı yatırmak için beklerken tanımadığım 2 kişi arkamdan uzanıp parayı almış. Sonradan olayı fark ettim. '' diye konuştu.

Genç kadının iddiası üzerine kayıtları incelemek isteyen polis ekipleri, bankanın kamera sistemi bulunmadığını öğrendi. Görevlilere yapılan görüşmede ise genç kadının bankaya hiç girmediği belirlendi.

Emniyet Müdürlüğü'ne götürülen H.S, '' Kredi kartı borumu erteleyebilmek için böyle bir yalana başvurdum. Aslında dayımdan para almamıştım. ' Çaldırdım ' diye müracaat edersem, bankanın borcumu erteleyeceğini düşündüm. '' itirafında bulundu.

Hakkında ' yalan beyanda bulunmak ve polisi oyalamak ' suçundan işlem yapılan H.S. daha sonra serbest bırakıldı. ( Kaynak:Milliyet )

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..