Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '11

 
Kategori
Şiir
 

Benim misin?

Benim misin?
 

Sana istediğim gibi seslenemiyorsam, "sevgilim" demek yasaksa,  

sen benim sayılır mısın ki?  

Öldürmüşsen sendeki beni, "yaşat !" derken bana, yeni bir beden yaratmışken ruhunda,  

sen benim sayılır mısın ki ?  

İstediğin son bir bakışken, belki bir kaç saatken , ömrünü başkasına vermişken ,  

sen benim sayılır mısın ki ?  

Gizli saklı saatlerde tutsan elimi, son deyip yine sarılsan bana, başkasına sevgilim derken,  

sen benim sayılır mısın ki ?  

Belki uzakta, belki görmüyor, belki bilmiyor, belki hiç bilmeyecek..Ama sen yeniden doğmuşken onun kızıl tutamların da ,  

hakkın var mı benim saçlarımı koklamaya ?  

Benimle uykuya dalıp, onunla uyanırken güne,  

sen benim sayılır mısın ki ?  

Dalgaların durulmuşken, martı seslerinden uzak bir çöle atmışken adımını,  

sen benim sayılır mısın ki?  

Madem benim değilsin, özlemeye hakkın var mı beni?  

Başkası olmuşken, sevmeye hakkın var mı beni?  

Bile bile, göre göre, acıtmaya hakkın var mı beni?  

Söylesene sevgili, aşıkken bana başka yüreklerde uyumaya hakkın var mı !?  

Şimdi ya sus sonsuza dek ya da konuş sevgili!  

 
Toplam blog
: 112
: 512
Kayıt tarihi
: 05.08.10
 
 

Yazarım, çizerim... Hayalperestin önde gideniyim... Uykuya aşka aşık olduğumdan daha çok aşığım....