Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Bu aralar ben

Bu aralar ben
 

Bu aralar ben eski ben degilim,
Ne yedigim yemegin tadi var, Nede ictigim cayin,
Ne gulmem gercek ne aglamam
Ne konusmalarim anlamli nede bakislarim...
Bu aralar ben eski ben degilim ki!

Mesela eski ben simdikine gore;
Daha gulerdi gulumserdi...
Cilginliklar yapar,
Zaman ve sinir tanimazdi...
Sevgidigini sokagin ortasinda saatlerce oper,
O'nu alir uzaklara kacardi...

Ah ah!...
Bu aralar ben eski ben değilim ki!

Bir ucurumun kiyisindayim,
Atlamak ile kalmak arasinda didinip duruyorum,
Hep dusunce hep plan,
Uygun olan hicbirsey yok inan...

Bu aralar yolunda giden bir tek sensin...
Sen ve sevgimiz...
Ama kapilirsak sele biteriz,

Ah ah!
Bu aralar ben eski ben degilim ki!

Son gunlerde hersey ters gidiyor,
Suclu ben miyim?
Yoksa hayat mi suclu?
O kadar cok kalabaliklarin icindeyim
Etrafin insanlarla dolu
Ama bir bilseler
Aslinda cok yanlizim...

Bu aralar ben eski ben degilim ki!

Hicbirsey yapmak gelmiyor icimden,
Elime giysilerimi alip,
Kulagimda müzik sesiyle,
Ciplak ayaklarimla kosmak istiyorum
Olabildigince issiz yesilliklere
Olabildigince kacmak istiyorum
Herseyden kendimden...

Ya ne bileyim farkliyim bu aralar... işte....

Yazan:

Serkan Hacıömeroğlu
http://www.barismancorock.org

 
Toplam blog
: 175
: 1323
Kayıt tarihi
: 21.01.09
 
 

Serkan Hacıömeroğlu 1 Kasım'da  Trabzon'da doğdum. Yüksek öğrenimi 2000 yılında tamamladım. Çeşit..