Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Benim öğretmenim

1961 -1964 yıları arasında Diyarbakır Erkek İlk Öğretmen Okulu’nda beni okutan ve bana öğretmenlik sevgisini veren değerli Tarih Dersi öğretmenim Sayın Erdoğan TÖKER’e yıllardan sonra bu şiirimi, 24 Kasım Öğretmenler Günü münasebetiyle bir demet çiçek niyetine armağan ediyor ve sağlıklı günler diliyorum.

***

Eğitim yolunda adanmış bir er

Benim öğretmenim Erdoğan TÖKER

Tarihi anlatır hem birer birer

Benim öğretmenim Erdoğan TÖKER

***

Gerçek söylediği ne güzel yolmuş

Atatürk yolunda irfanla dolmuş

Onun eserleri öğretmen olmuş

Benim öğretmenim Erdoğan TÖKER

***

Yıllardan sonra O’na kavuşmak

Telefonla dahi biraz konuşmak

Aşk ile sevgiyle canca tutuşmak

Benim öğretmenim Erdoğan TÖKER

***

Telefon açmıştım, bir bayram günü

Hocamın adı var, geçmişte ünü

Saygıyla anarım dünü, bugünü

Benim öğretmenim Erdoğan TÖKER

***

Güneydoğu ova, Hilvan bozkırı


Mardin’i, Urfa’yı, Diyarbakır’ı

Gezdim Kırşehir’i bir de Çankırı

Benim öğretmenim Erdoğan TÖKER

***

Ömrüne bereket, hocam çok yaşa

Hem elin, ayağın değmesin taşa

Yakarışım sonsuz, varmalı arşa

Benim öğretmenim Erdoğan TÖKER

***

Yüce dağ başında kar var, boran var

Sevgi evreninde kafa yoran var

İyiyi, güzeli her an soran var

Benim öğretmenim Erdoğan TÖKER

***

Ozanım dert etme bu sözler yeter

Ayrılık, gayrilik ölümden beter

Kadir Güler’im ben, elinden öper

Benim öğretmenim Erdoğan TÖKER

Abdülkadir GÜLER

18 Kasım 2010-Söke

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..