Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Benim öyle bir arkadaşım olsun isterdim ki!

Benim rahatsız olduğum her konu onunda rahatsızlığı olsun. Mesela çocuklarım aç iken kendi çocuklarını düşünsün ne yapabilirm diye uyuyamasın. Mesela ben borç içinde yüzerken kendinden ödün vererek çıkabileceği tatili sadece bir sene ertelesin.. Mesela neler yapabilirim, elimden ne gelir diyebilsin kendi kendine. Mesela düşmüş durumda iken geçmişi sorgulamasın ve hatta yargılayıpda kendi etti kendisi çeksin demesin. Mesela sadece tek bir sigarası kalsa bile yarısını paylaşssın benimle. Mesela düşünsün evine gidince akşam yemeğini yerken, üstüne çayını yudumlarken arkadaşım ve çocukları acaba bişeler yedi mi? Yoksa açlar mı halen diyebilsin. Mesela karşılaştığımızda cebimde şu kadar var haydi gel kardeş payı yapalım diyebilsin. Mesela benim yüzüme beni anlayıp gibi yaparak arkamdan riyakarlık yapmasın. Mesela maddiyatı olmasada manevi desteğin benim gibi birisi için ne kadar önemli olduğunun bilincinde olsun. Mesela beni bir arkadaş gibi değilde öz be öz kardeşi gibi görsün. Mesela yaşadığım veya yaşayabileceğim derin üzüntü sanki kendineymiş gibi karşılayıp devamlı teselli edecek sözler söylesin. Mesela ailece veya teke tek görüşmelerimizin süresini en fazla üç gün tutsun ve karşılaştığımızda seni çok özledim bayağıdır görüşemedik diyebilsin. Mesela...

Var mıdır sizce böyle bir arkadaş? Meselanın devamını getirebilecek arkadaşım varsa lütfen yazsın. Hepinize saygılar sunarım.

 
Toplam blog
: 61
: 730
Kayıt tarihi
: 19.06.09
 
 

En uzun gece olan 21 Aralık'ta rahmetli annemin dediğine göre oldukca yağmurlu bir gecenin sabahı..