Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '12

 
Kategori
Şiir
 

Benim tipim yok

Benim tipim yok
 

...


Sorun değil, alışkınım

Bir öpücüğe uzağım, dokunulmaya hasret

Beni izle

*

Hadi var olalım seninle

Bir gök gürültüsü

Ardından gelen soğuk

Simdi seni ruhundan çıkarmak gerek

Bir kargaşa

Kaos…

*

Bir nefes sonrası

Kaçış boğulana kadar kaçış..

Kişisel anılarını bırakana kadar

Bu kadar…

*

Benim tipim yok

“ben”imde

İğne deliği hainliğiyle

Dört duyu öldü..

*

Ne kadar açıkta kalırsa ruh

Gitmek zorundadır

Acıtacak beni

Bütün güzel(lik)leri kapmışlar

Balıkçıyım

Tanrı ne verirse…

 
Toplam blog
: 48
: 444
Kayıt tarihi
: 22.07.06
 
 

Göktu Kara (1978-( Ozan) Toplumsal yaşantıyı düş-yaşantısıyla birleştirerek bu alanda diğer ozanl..