Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '13

 
Kategori
Şiir
 

Benim Uzungöl'üm

Benim Uzungöl'üm
 

Benim Uzungöl'üm;

Çamların arasına saklanmış,

Sessizliğin çok sesliliğidir.

Gölün yanında caminin 

Ahenkli bir duruşudur.

 

Benim Uzungöl'üm;

Kışları terk edilmiş bir baraka gibidir,

Fazla uğrayanı yoktur öyle.

Yazları ise bir limandır,

Sıcaktan bunalan insanların sığındığı.

 

Benim Uzungöl'ümün

Serin yaz gecelerinde,

Doğanın son bestesini dinleyen;

Yedi milletten insanın

Arayıp da bulduğu bir cennettir.

 

Benim Uzungöl'üm

Küçük olmasına rağmen

Ele avuca sığmaz.

Büyür, her geçen gün  

İnsanların gözlerinde, bir çocuk misali..

  

 
Toplam blog
: 15
: 221
Kayıt tarihi
: 20.03.13
 
 

Şiirde kendini geliştirmek isteyen sade bir öğrenci... ..