Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '10

 
Kategori
Özel Günler
 

Benin annem

Benin annem
 

Alıntı


09 Mayıs Pazar Anneler Günü... !0 Mayıs Pazartesi de prensimin doğum günü... 3 kuşak birlikte kutlayacağız inşallah.

'Benim annem özeldir. Çünkü; ... ' diye başlanır söze. Boşluğu herkes kendince doldurur. 9 ay karnında taşıdı'dan tutun da hastalanınca sabaha kadar başımda bekledi.... yemedi yedirdi giymedi giydirdi vs. muhabbetlerine kadar.

Cıx.. Bence bir annenin özel olması için bunlar yetmez. Sayılanlar sadece bir annede olması gereken özellikler. Bu da anneyi özel kılmaz.

Ben egoistim galiba. 'BEN' duygusunu seviyorum. Hele sonuna 'İM' eki gelirse değmeyin keyfime.

BENİM...

Benim annem özeldir. Çünkü, o benim annem.

Benim prensim özeldir. Çünkü o benim oğlum.

Şımarıkça belki ama öyle işte. Dünyada 'Benim' demekten daha güzel ne olabilir!

Sahiplenmek sahiplenilmek aslında çok insanca duygular. Gizleme gereği duymuyorum.

Benim annem;

hem yapıcı

hem, iyi niyetli

hem, uzlaşmacı

hem, sevgi dolu

hem, her durumda 'Allah bilsin yeter' felsefesi güden

hem, sabırlı

hem saygılı

hem, herkes için herşeyin en iyisini dileyen

hem, Allah'tan korkan

hem, kuldan utanan

hem mantı yapıcı

hem mısır patlatıcı

hatta gerektiği yerde ayakkabı bağlayıcıdır.

:) ama asla ayakbağı değildir.

Annem, seni seviyorum. Senin ve tüm kadınların Anneler Günü kutlu olsun. Hep başımızda olun ki biz hiç büyümeyelim...

Prensim;

10 Mayıs olsun da o gün kutlayalım 26. yaş gününü.

2 onluk 6 birlik

:) İyi ki varsınız ...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..