Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '10

 
Kategori
Özel Günler
 

hıdırellez

hıdırellez
 

Gül ağaçlarına, dileklerinin gerçekleşmesi için, bez parçaları bağlanır…

İnançtır, saygı duyarım bende inanırım…

Bahçemde yedi veren gül ağacım var. 30 yıldır dört mevsim gül verir. Her sene budarım, gübresini, suyunu veririm. Bakmazsan zor gül verir sana…

Hiç dilekte bulunmadım yediveren gül ağacıma, şimdiye kadar…

Dayanamadım bu gün, bir dilekte bulunayım dedim, otuz yıllık dostuma… Kestim bir parça bez parçasını, yaklaştım yanına. Eski dostum olduğu için hiç çekinmeden, baskı altında kalmadan çaputumu bağladım bir ince dalına…

Dileğimi belki birileri duyar, diye yüksek sesle şunları söyledim. “Meclis kürsüsüne çıkıp millet adına konuşan milletvekilleri, kendilerini her şeyden koruyan, dokunulmazlıklarını kaldırsınlar. Ülkem doğru ve yanlış yapanları o zaman görsün” Dileğim bir gün inşallah gerçekleşir.

Kamusal alanda görev yapan her kişi gibi , kamu görevi yapan herkes yargı önünde hesap vermeli… Kamu vicdanı rahat olmalı…

Yedi veren gül ağacım, dileğimi mutlaka bir yerlere iletmiştir….

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..