Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '13

 
Kategori
Futbol
 

Beşiktaş'ın Fenerbahçe galibiyeti ve İnönü Stadyumu

Beşiktaş'ın Fenerbahçe galibiyeti ve İnönü Stadyumu
 

Bu akşam Beşiktaş’ın Fenerbahçe’yi İnönü Stadyumu’nda 3-2 yenmesi çok duygusal anlamlar da yüklü bir galibiyettir. Zira bu derbi tarihi İnönü Stadyumu’ndaki son derbi oldu. Bir Galatasaraylı olarak son derbinin galibi Beşiktaş’ı ve Beşiktaş severleri tebrik ederim.

İnönü Stadyumu’nun benim iş hayatımda çok önemli bir anlamı ve yeri vardır ve bu bağlamda çok kısa olarak ben de duygularımı paylaşmak istiyorum.

1979 yılında kurduğum ve 2008 yılına kadar faaliyette olan, Türkiye’de transistörlü amplifikatörleri seri olarak ilk firma olan Bojidar Elektronik Sanayi ile büyük seslendirme işlerine de imza atmıştım. İmalât ve satışın yanı sıra konser ve stat seslendirmeleri için -o günün şartlarına göre çok başarılı olan- ses sistemi kiralama ekibim de vardı.

80’li yıllarda İstanbul Valiliği, 23 Nisan ve 19 Mayıs gösterilerinin seslendirme hizmetini on yıla yakın bana yaptırmıştı.

Stada bir gün önceden kurulan sistemin tamamlanması hep gece karanlığı kalırdı ve son “sound check” için hep bir Latin müziğini sonuna kadar açarak yapardık ve tabi elimizde viski bardağı ile kendimizi stadın sahibi gibi sayardık… Bu birkaç yıl sonra öyle bir gelenek oldu ki personelimin yanı sıra arkadaşlarım, meslekdaşlarım da bu güzel anları paylaşmak için bana katılırdı…

Gecenin karanlığında yaşanan bu hoş anlardan sonra günün sabahında kalabalık ve sorumluluk gerektiren bu hizmeti gerçekleştirirdik…  Gösterilerde tüm öğretmelerin belası bir İstanbul İl Eğitim Müdürü vardı maalesef şimdi adını anımsayamadım, “Kira ekibimi tasfiye ettim, bu sene bu hizmeti veremeyeceğim” dediğimde ne kadar üzülmüştü…

İnönü Stadyumu için yazacak, paylaşacak çok sözüm var…

Bu akşam bir Galatasaraylı olarak (Fenerliler alınmasınlar) ben de Beşiktaşlıydım ve Beşiktaş’ın bu son derbiyi almasını canı yürekten dilemiştim.

Tebrikler Beşiktaş, Tebrikler İnönü Stadı! Kartalların bu son derbiyi sana armağan etti…

Başarılar Beşiktaş Spor Kulübü Yönetimi… Umarım en kısa zamanda kamuoyuna sunduğunuz muhteşem projeyi tamamlarsınız…

Bojidar Çipof

3 Mart 2013

 
Toplam blog
: 336
: 625
Kayıt tarihi
: 29.01.10
 
 

Araştırmacı yazar BOJİDAR ÇİPOF: 1953 yılında İstanbul'da doğdu. Ailesi; Ege Makedonyasından İsta..