Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '10

 
Kategori
Futbol
 

Beşiktaş'ın şampiyon olamayacağını düşünüyorum.

Beşiktaş'ın şampiyon olamayacağını düşünüyorum.
 

Kaynak: İnternet


Peki neden böyle düşünüyorum?

Bence Beşiktaş'ın transferleri Q7 dışında iyi değil. Guti'nin kariyerine hiç bir sözüm yok, bir adamı yıllarca Real Madrid'de boşuna oynatmazlar. Ancak ben Guti'nin Beşiktaş'a artı bir enerji katacağını düşünmüyorum. Gerek yaşı, gerekse geçmişinde yaşamış olduğu başarılar ve ulaştığı zaferler itibariyle Beşiktaş'ın onun içindeki amatörü tatmin edemeyeceğini düşünüyorum. Bunun Beşiktaş'la alakası yok, yanlış anlaşılmasın, FB veya GS'ye gelse de aynısını düşünürdüm.

Bunun dışında Cenk Gönen, Roberto Hilbert ve diğer transferlerin de BJK'yi geçen seneden daha iyiye taşıyacakları kanaatinde değilim. Mehmet Aurelio'nun ise sürekliliğinin olmayacağı, olsa bile onun da geçen seneki Beşiktaş'a artı değer sağlayamayacağı fikrindeyim.

Kabul etmek gerekir ki, Quaresma ise kıskanılacak bir transferdir. Galatasaray veya FB'nin de şiddetle ihtiyacı olan bir futbolcudur. Ama geçen seneki Beşiktaş'ı tek başına şampiyonluğa yeterli hale getirebilecek midir, iyi analiz etmek lazım.

Transferler dışında diğer bir düşüncem; Beşiktaş'ın forvette sorunları olduğudur. Bobo iyi başladı ancak hiç bir sezon istikrar sağlayamadı. Nihat uzatmaları oynuyor, kendisini ispatlama çabası takıma zarar veriyor. Holosko'yu Beşiktaş bitirdi. Nobre ile şampiyon olunacaksa o zaman tahminimde hatalıyım demektir. Ama bence beni yanıltabilecek tek faktör Q7 olabilir. O da bu adamın zihnen diri tutulması ile mümkün olabilir. Beşiktaş buna dikkat etmelidir.

Orta sahada ise Fabian Ernst'e fazla yük biniyor. Bence bu da -şimdilik pek göze çarpmasa da- önemli bir sorun olarak duruyor. Tabata'nın performansı bu noktada Beşiktaş için çok önemli.

NOT: Şampiyon olamayacağını düşündüğüm diğer takım da Bursaspor'dur. Bunun da sebepleri bir sonraki yazımda artık.

Saygılarımla.. 

 
Toplam blog
: 293
: 1063
Kayıt tarihi
: 07.11.08
 
 

Sporun bir kavgadan çok; ahlak, mücadele, eğitim, zeka ve dürüstlük olduğuna inanıyorum. Doğaya, ..