Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Faruk Nafiz Kılıçalan

http://blog.milliyet.com.tr/besiroglu

28 Ağustos '19

 
Kategori
Şiir
 

Beşinci Mevsimde

Daldığın seherden gün döner sanma
Sen gittin gideli soldum ağladım
Maşukan ahından gül solar amma
Sevda sürgününde seldim çağladım

O demler asildi ruhumu sardı
Dertli yürekleri sevda yakardı
Dil'den istikbale müjde akardı
Seng-i hayalinle kalbim dağladım

Şi'ri gazelinde sev olmazdım da
Sevda masalında dev olmazdım da
Şem-i pervaneye av olmazdım da
Efsûn demlerinde dilim bağladım

Ah Beşir hallerin ayan edersin
Bîvefâ ardından hala gidersin
Devasız derdini vire söylersin
Beşinci mevsimde zilim şağladım

Beşiroğlu ... 05.06.2017 (Beşinci Mevsimde)


_____;
Şağlamak: Feryadı figan

 
Toplam blog
: 58
: 49
Kayıt tarihi
: 21.08.19
 
 

 Emekliyim.. Şiir, edebiyat ve güzel sanatlara ilgi ve alaka duymaktayım.  ..