Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Beşiri'nin şairi

Bizim Çocuğumuz

Ağlayan o çocuk bizim çocuğumuz.
Algılamalı derdi, halini, nedenini
Allah’tan revamı terk edilmiş hali
Yarası yaramız, acısı acımız olmalı

Ben güney çocuğuyum haline terk edilen
Hak bumu ki, nerde kaldı kardeş duyguları
Dağda açan çiçeğin kokusu sardı
Esen yelin hissi çare oldu

En tutkulu anda bile, yalnız kaldım
Ama hiçbir zaman zavallı olmadım
Yaratana şükür etim, benim bir adım var.
Ondan sevmek güzel, ondan dünya güzel

Ey dost olan bizler nerelerde sizler
Bumu kardeşlik bağları, içten gelen duygular
Ben ne ağa, nede beyim bunu böyle bilin
Ne okudum ama nede cahil kaldım.

Bilin ki ne geldi başıma, aç kaldığım akşamlar
Hep çocuktum ben, bir başıma
Ana oldum, baba ocağına
Ne dağlar devirdim bir tek başıma

Bu âleme yenilmedim, kalsam da bir başıma
Çocukken başladım ekmek kazanmaya
Şu hayatla boğuşmaya, dost aradım kafa kafaya
Bir tek lokma haram girmedi boğazıma

Nefes aldığım sürece, yılmam mücadelemden
Beni anlamasanız da ben bildiğimi okurum
Kalem bile almadım elime
İbret olsun siz cümle âleme

Mehmet Salih APARI

(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.

Kanat Çırpan Serçe

Topraktan fışkırırcasına biten papatyalar
Kırmızı sarı renkli çiçekler,

Yeşilin türlü, türlü tonları ve zerrecikler
Yerkürenin üzerinde seyri sefa yapan böcekler

Gök kubbede asılı duran, erguvan renkli bulutlar
Göğün maviliğine kanat sallayan mahlûklar

Coşkuyla ve özgürce çırpınan serçeler
İşte, o an, o kanat çırpan serce olmak, isteyenler

Bırakır giderdim sonsuzluğa, deli divane
Uzun yolculuğun ahirinde, bedenimle,

Doğanın buğulu ve ibretli şekli
Yağışlı havalarda, göğün gürlemesi

Nasihatli birer işarettir, bilene
Anlayana bir ışıktır, hepimize

Mehmet Salih APARI
www.88-89.tr.gg

(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.

 
Toplam blog
: 4
: 1763
Kayıt tarihi
: 07.09.09
 
 

Batman Beşiri Doğumlu, KİT de Çalışır. 3 Çocuk babası. Hobileri arasında şiir, makale ve öykü yazmak..