Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Beşlikler . 5 : Tut Elimden

Beşlikler . 5 : Tut Elimden
 

Ne olur uzat elini elimden tut
Elimden tutmazsan, kopar zincirlerini
Git gidebildiğin yere kadar
Beni yakın dağlara, denizlere bırak
Beni unut ama beni unutmak uzak.

Ver elini ne olursun. Beni bırakma
Vermezsen, sonunda bir taş olursun
O taşın önünde sana tapanlar
Elini görürler, mahvolursun.
Ateşten yanmış günahkar bir el...

Uzat elini, rica ederim
Bunca yıldan sonra, ben de uzatıyorum
Yapılacak bir yorum yok biliyorum
İkimiz de günahkarız, belki yorgunuz
El ele değince , belki unuturuz.

Ver elini gitme; her şeyi bitirme
Bunca yıldır konuştuk, anlattık
Yalanlar, doğrular, hikayeler
Birbirimizi avuttuk, şimdi ne oldu
Da bunca gerçeği unuttuk.

Bırakma elimi ne olursun.
Sen sen , sen son umutsun
Herkes bırakıp gitti beni
Herkesin işi çok, çabuk bitti
Herkes evinde mutlu olsun.

Sevgilim, güzelim, biliyorum
Kırdım kalbini, kalbimi kırdın
Ama dağ aralarındaki koyaklarda
Hala gümüş dereler akıyor
Tut elimden tut ne olursun.

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..