Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '17

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Betül Mardin Örnek Aldığım Muhteşem Kadın

Betül Mardin Örnek Aldığım Muhteşem Kadın
 

Betül Mardin - Nazan Şara Şatana


 

 

Siz hayatınızda tanışmadığınız, yakından görmediğiniz birini kendinize örnek aldınız mı?

Ben aldım.

Ben çok ciddi bir Betül Mardin hayranıyım.

Ne güzel bir kadın.

Ne büyük bir Türk Kadını.

İftihar etmemek mümkün mü?

 

Ona imrenmemek de mümkün değil.

Bir kere;

Şanslı bir kadın ve biliyorum ki şansını o yıllarca çok zorlamış.

Film yıldızı değil, star değil, bakan ya da başbakan değil. Dünya liderlerinden biri değil.

Gelin görün ki o tam bir yıldız.

Bu yaşında pırıl pırıl parlıyor.

Herkes onu seviyor.

O hayatı o kadar sevmiş ve saymış ki ona çok emek vermiş.

 

Hayatlarımız bizim sanat eserimiz demiş ve ilave etmiş;

Ben Dayanan Kadın’ım.

 

Bir yere gelmek öyle kolay olmuyor.

Olmamalı da bence.

Kolay olmasın ki, başarıldığın da ‘oh’ diyebilinsin.

 

Betül Mardin zoru başarmış.

Ona ben her zaman Kahraman Bir Türk Kadını derim.

Haksız mıyım?

Ufkumuzu açanlara kahraman denilmez mi?

Yol gösterenlere, doğruyu söyleyenlere, kandırmayanlara, asık suratla dolaşmayanlara, pozitif olup iltifat edenlere yüreklerinin güzelliği için onlara ve yürekleri kocaman olan muhteşem kadınlara kahraman denilmez mi?

Betül Mardin’e denilir.

 

Onu dinlerken o ekrandan çıkıyor, bizim evin salonundaki koltukta ve karşımda yâda karşımızda geliyor ve bildiğiniz sohbetteyiz.

Ve sanki biz soruyoruz o cevaplıyor.

Oldukça sade bir dille,

Oldukça bizden biri gibi.

Oldukça bizi tanıyor, biliyor ve bizim içimizden geçenleri biz sormadan o anlatıyor gibi.

 

Onu ve yaptıklarını tek tek anlatmak burada mümkün eğil. Sadece şunu söylemek isterim.

Bir meslek var ama Türkiye’de yok.

Nasıl olur? Diyor ve ne yapıyor?

Kuruyor.

Halkla İlişkileri kuruyor.

Bununla da kalmıyor.

Türkiye’deki Halkla İlişkiler Mesleğinin dışa dönmesini istiyor.

Yani Türkiye’nin dışarıda başarılı olmasını…

Peki, başarmış mı? Başarmış.

1995 tarihinde Dünya Başkanı olmuş.

 

Hiç boş durmamış, hep çalışmış.

Birçok dalda görev yapmış.

Okumuş, araştırmış, öğrenmenin yaşı yok demiş hep devam etmiş.

 

Onunla ilgili yazıları merakla okurum.

Ondan o kadar çok şey öğrenmişimdir ki, saymaya gerek yok.

Bana çalışkan derler ya örnek aldığım kişi Betül Mardin nasıl tembel olabilirim ki…

 

Ona dua ediyorum.

O çok daha yaşasın ve çok daha anlatsın.

 

İnanın ki özellikle biz bayanlara ne çok söyleyecek sözü ve gösterecek yolu var.

 

 

 

Nazan Şara Şatana

nazanss.blogspot.com

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....