Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '17

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

BETÜL SERPİL AYKAM

              BİYOGRAFİ

            İş Bilgileri : 
Sağlık Bakanlığında ; 
Ankara Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Hemotoloji Onkoloji Eğitim ve Araştırma Hastanesi Memuru (2011)
Ankara Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi Patoloji Kliniği    ( 2012)
Ankara Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi Eczane Birimi ( 2014-2016)
Hukuk Bürosunda İş Mahkemesi Avukatlarıyla çalışma;
Altuntaş Hukuk Bürosunda- Yönetici Asistanı    (2005-2009)
AV Hukuk Bürosunda - Yönetici Asistanı     (2010)
Maliye Bakanlığında 7 yıl çalışma sırasında;
İstanbul Defterdarlığı Yalova Vergi Dairesi Muhasebe Servisi Vergi Memuru      (1981 Eylül)
İstanbul Defterdarlığı Yalova Vergi Dairesi İcra Takip Şefi    (1983 Ocak)
Çanakkale Defterdarlığı Gökçeada Mal Müdürlüğünde     (1985Ağustos)
Maliye Bakanlığından İstifa     (1988 Eylül)
Eğitim Bilgileri Lisans 
Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Halkla İlişkiler Dış Ticaret Tanıtım ve Pazarlama (2010-2012)
Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme Bölümü   (2013-2015)
 
            Sertifikalar
Çağdaş Kadın ve Gençlik Derneği “Liderlik Girişimcilik ve Pazarlama Eğitimi” 
Bilberk Bilgisayar İşletim Sertifikası
KOSGEB Uygulamalı Girişimcilik
Anadolu Üniversitesi Tıp Sekreterliği Sertifika Programı
Türkiye Sağlık Turizmi Derneği  "Sağlık Turizmi İşletmeleri Yönetimi" Eğitim Sertifikası.
İşaret Dili Eğitimi Sertifika Programı - Milli Eğitim Bakanlığı
NM Bilgisayarlı Muhasebe Programı - Milli Eğitim Bakanlığı
Grafik ve Fotoğraf Çekimi Görsel Düzenleme Eğitimi -  Milli Eğitim Bakanlığı
Kongre, Sempozyum ve Paneller
Anayasa Platformu Katılımı “Anayasa Gönüllüsü”    (8 Mart 2012)    TOBB
2. Uluslararası Sağlık Bilişim Zirvesi “Sağlıkta Strateji ve Yöntemleri ve Teknikleri”   (2013)
Sağlık Turizminde Yurtdişi Tanıtım ve Pazarlama  -  İstanbul Aydın Üniversitesi     (2012)
4. Uluslararası Sağlık Turizm Kongresi  (2012)
5. Uluslararası Sağlık Turizm Kongresi “Sağlık Turizminde Markalaşma ve Sosyal Pazarlama”  (2013)
6. Uluslararası Sağlık Turizm Kongresi  (2014)
7. Uluslararası Sağlık Turizm Kongresi  (2015)
Sağlık İletişimi ve Medya Paneli -  Ankara Numune Eğitim Araştırma Hastanesi    (2015)
SİS Sağlık İletişimi Sempozyumu - Anadolu Üniversitesi İletişim Fakültesi
 
           Kişisel Bilgiler
İstanbullu olup, Yalova iline Cumhuriyet Savaşı sonucunda ilk “memur” atanan dedesi Sağlık Memurudur. Yalova Ortaokulu ve Yalova Lisesini başarı ile bitirmiştir.
Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Dış Ticaret Tanıtım
Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme Bölümünü mezunudur.
1981 yılı Maliye Bakanlığı Yalova Vergi Dairesinde Memur olarak çalışma hayatına başladı.
Muhasebe Servisi Vergi Memuru, İcra Takip Şefliği görevinde bulundu. Tayini Çanakkale Mal Müdürlüğüne çıktı. Doğu illerine tayini çıkınca Çocuk yetiştirme sebebiyle istifa etti. 2005 yılında Ankarada özel sektörde Hukuk Bürosunda İş Mahkemesi Avukatlarıyla Yönetici Asistanı pozisyonunda çalıştı.
2011’de Sağlık Bakanlığına açıktan atandı. Ankara Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Hemotoloji Onkoloji Eğitim ve Araştırma Hastanesinde Memur olarak çalıştı.
Ankara Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi  Patoloji Kliniği    ( 2012)
Ankara Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi  Eczane Birimi      (2014-2016)
Sosyal etkinlik ve STK çalışmalarıyla;
Sağlıklı Nesiller Derneği  ve Türkiye Sağlık Turizm Derneğine emek vermektedir.
Dönemin Bakan Danışmanı  Cemal Yılmaz tarafından Davet edilerek;
2. Uluslararası Sağlık Bilişim Zirvesi “Sağlıkta Strateji ve Yöntemleri ve Teknikleri” (2013)
Sağlık Turizminde Yurtdişi Tanıtım ve Pazarlama İstanbul Aydın Üniversitesi  (2013)
Sağlık Bakanlığının bağlı kuruluşlarına ayrıştırılması aşamasında Sağlıkta Strateji konusunda yetiştirildi.
Uluslararası Sağlık Turizm Kongrelerinde (4.cü, 5.ci, 6.cı ve 7.ci Kongrelerinde) Türkiye Sağlık Turizm Derneği Üyesi ve temsilcisi olarak Dernek Başkanı Enginer Birdal ve Asistanı Harun Işık’la yurtdışı ve yurt içi kamu ve özel Sağlık Sektör Temsilcileriyle Sağlık Turizmi Geliştirilmesi kapsamında işbirliğiyle çalışmalar yapmıştır.
“Türkiyenin Hedef Pazarları ve Stratejileri Sağlık Turizminde Markalaşma ve Sosyal Pazarlama” 4. Uluslararası Sağlık Turizm Kongresinde Türkiye Sağlık Turizm Derneği Temsilcisi olarak işbirliği yaptı. Ankara Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesinde düzenlenen Sağlıkta İletişim Paneline ve 2015 SİS Sağlıkta İletişim Sempozyumuna katılmış ve Sağlıkta Kalite ve Verimliliğin artırılması aşamasında çalışmıştır.
          
         Faaliyette Bulunulan Kuruluşlar
Çağdaş Kadın ve Gençlik Vakfı
Köy Enstitüleri ve Çağdaş Eğitim Vakfı
Türkiye Sağlık Turizm Derneği
Sağlıklı Nesiller Derneği
Dünya Yaşlanma Konseyi
TÜRKKAD
Ankara, Sağlık Sen Üyesi
Sivil Toplum Çalışmaları  “ S T K “
Çağdaş Kadın ve Gençlik Derneğinden alınan eğitim sonucu  (2005-2007) Kozadan İpeğe Kadın Kooperatifinin birlik beraberlik içinde kurulması ve faaliyetlerini yıllık ziyaretleriyle destekleyip yol gösterdi.
Anayasa Platformu Katılımı “Anayasa Gönüllüsü”    (8 Mart 2012)    TOBB
Daha ileri tarihlerde Ankara’da Kooperatiften ayrılıp kendi işletmelerini kuran “Köprü Sanatevi, Zeytindalı Kadın Kooperatifi vb.”  arkadaşlarını ziyaretleri ve fikir alışverişleriyle geliştirdi.
Köy Enstitüleri ve Çağdaş Eğitim Vakfının  ve TÜRKKAD Kadın derneğinin  takipçisi ve paylaşımcısıdır.
Sağlıklı Nesiller Derneği ile Türkiye Sağlık Turizmi Derneğine üyeliği ile tanıştı. Amacı Sağlıklı Toplum için Sağlıklı Nesiller yetiştirmek olup,  Türkiyemiz Eğitim ve Kültür seviyesinin geliştirilmesidir.  Amacı Memleketi Yalovaya dedeleri tarafından atılan temel kültür ve yaşamı Türkiyemizin her köşesinde görmektir.
Uluslararası Sağlık Turizm Kongrelerinde “2012-2013-2014-2015” dernek standında ve tüm yurtiçi ve yurtdışı katılımcılarla birlikte yapılan çalışma ve gelişmeleri  öğrenip Kongrelerimize      katılamayan paylaşımcılara aktardı. Dernek Başkanı Enginer Birdal ve Asistanı Harun Işık’la birlikte çalıştı.
Dünya Yaşlı Konseyi Başkanı Dr Kemal Aydın ve Asistanı İrfan Öz ile Japon Dr Kazuka Tatsumuranın 2030 Projesi Platform Çalışmasıyla Türkiye Ankara’da misafir etti. Sağlık Doğal 2016 EXPO Fuarında Türkiye Sağlık Turizmi Derneğini temsil etti.
 

     

 
Toplam blog
: 52
: 120
Kayıt tarihi
: 22.03.15
 
 

     İstanbullu olup, Yalova iline Cumhuriyet Savaşı sonucunda ilk “memur” atanan dedesi Sağlık M..