Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Beyaz Arap kızı camdan bakamıyor!..

Beyaz Arap kızı camdan bakamıyor!..
 

Kar... Aşk... Sevgilinin güçlü kolları... İnsan daha ne ister ki?


Lapa lapa kar… Soğuk, buz gibi bir hava ve ellerin soğuktan yanması… İşte en sevdiğim anlar… Sabah evden işe girmek için çıktığımda –Allah’tan süet boy giyme gafletinde bulumadım- yalpalayarak yokuş aşağı inmeye çalıştım. Tabii yine beceremedim çünkü birine tutunarak ancak yürüyebiliyorum topuklu tepesinde… E, tabi bir de kar söz konusu olunca hiçç yürüyemedim. Mahalleden bir çocuk tam o sırada aynı yoldan geçiyordu da sallan, yuvarlan olmadan aşağıya atabildim kendimi. Koluna tutunmadım, araba ile bırakıverdi köşeciğime:)

Sonra servise bindim ve yürümekten kurtuldum. Sabahın erken saatlerinde karın altında yaşamaya çalışan şehri seyretmek ayrı bir zevk. Herkes birbirine nefret bakışları atıyor olsa da, ben hala sabah yatakta zıplayarak uyanabiliyorum ya da şarkı söyleyebiliyorum. Bu durum karlı, puslu, yağmurlu havalarda daha da bir geçerli… Hele karlı havalarda… İnsanın ruhunu da temizliyor sanki bembeyaz her yanımıza konan kar taneleri… Ufakken söylediğimiz gibi arap kızları gibi cama yapışmak istiyorum hatta ve hatta… Ama olmuyor, olamıyor iş güç davasından.

“Nereden çıktı bu kar?” diyenler, sözüm size: Biraz karın keyfini yaşamaya çalışın. Sallan yuvarlan anlarında kendi kendinize gülün, elinizin donmasının sıcak bir elle temas ettiğinde daha keyifli olacağını düşleyin ve sahlep&tarçin olayına girin. Lütfen… Çok keyifli oluyor. Mesela eğer evdeyseniz bir de romantik bir film açın, veya bulun… Ohh, değmeyin keyfinize…

Sokaktaysanız da size harika bir önerim var: Dizlerinize kadar karla kaplı bir yer seçin, bulun kendinize ve eş, dost ya da güzel bakışlı sevgilinizle timsah yürüyüşü yapın, kudurun, kudurun, kudurun…

Bu dediğim timsah yürüyüşü mevzusunu en ama en çok kardeşimle yapmayı seviyorum. Ama epeydir yapmıyorum, yapamıyorum ne yazık ki… Ama meteoroloji haberlerine göre timsah yürüyüşü&dansı&kudurukluğu yapabileceğim kadar kar gelecekmiş. Gelsin ve hiçç gitmesin. Kaydıraktan da mı kaysak acaba bu sefer? Yoksa salıncakta sallanıp daha da mı donsam? Fırına gidip hamur mu alsak acaba? Ya da Boşnak böreği girişimlerini çarşafta açılan hamurlarla mı denesek?

Bakın, size bir dolu seçenek. Daha doğrusu bu seçenekler benim. Siz de kendi seçeneklerinizi yaratabilirsiniz. Ağva taraflarında bir yere giderseniz de donmuş havuzun üzerinde dans etmeyi deneyin. Kar, orman, sevgilinin güçlü kollarında eminim çok iyi gelecektir.

Benden söylemesi…

Haydi…

Haydi…

Haydiiiiiiiiii…:)

 
Toplam blog
: 87
: 1432
Kayıt tarihi
: 29.03.07
 
 

29 yaşında ve yengeç burcuyum. Her sabah 'flu' gözlerle dünyaya merhaba dememi sağlayan 5 numara göz..