Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Bez bebekler üşümesin

Bez bebekler üşümesin
 

Ayşe ile Ali bebek


"Silmeyin gökten yıldızları...kıymayın güneşe
uçurtmasıdır...ayla körebe oynayıp
dut dalında uyuyan çocuğun
gök kuşağına binmiş...başında henüz
heybesi dert dolu...bu düşü yoksul yolculuğun

girmeyin düşlerine
onlar anlar çocukları en çok...basmayın kaldırım taşlarına
kırmayın sokak lambalarını...gözleridir sokak çocuklarının
bez bebekler de üşür
sıkı sıkı...kucaklanmaya ihtiyacı vardır gözyaşlarının "

Tahsin Özmen

Çocuklarının geleceği ve sağlığı için emek veren anneler üretiyor ve ortaya böyle güzel ürünler çıkıyor. Bez bebekler dahil olmak üzere 38 çeşit LÖSEV ürünü, internetten tek tuşla alış veriş sayfasından sipariş ediliyor ve Türkiye’nin dört bir yanına mesafe farkı alınmaksızın son derece cüzi rakamlarla teslim ediliyor

Çocukların minik arkadaşı , yılların eskimeyen oyuncağı bu şirin bebekler iyileşmek için bekleyen çocuklara umut oluyor, hayat oluyor. Lösemili miniklerimizin ücretsiz tedavilerine katkı sağlıyor.

Dileğimiz bez bebeklerin gülmseyen yüzleri gibi minik yavrularımızın da yüzleri gülsün

www.ispanak.com.tr

www.lösev.org.tr

 
Toplam blog
: 60
: 1208
Kayıt tarihi
: 11.06.07
 
 

Memnun oldum... Ben de Didem :) İstanbul'da yaşıyorum. İstanbul'da yaşamayı seviyorum. Yoğun yaşam t..