Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '17

 
Kategori
Şiir
 

Bi' gün

Bi' gün
 

Herkesin Bİ' GÜNÜ vardır...


ne kağıdın kalemden haberi var

ne kitabın defterden

ne silginin benden bi haber dünyadan

Yaşıyoruz bi haber...

gücü yeter mi silmeye

gücü yeter mi sövmeye

gücü yeter mi sevmeye

 koca bi kalbi olan

bilmiyorum susuyorum konuşuyorum

belki de ağlıyorum kimse duymadan yanılıyorum

yanılıyorumdur

dertlerimi yastık yaptım yatıyorum

uzanıyorum kimse yok kapıyı çalan

biraz sussam konuşsam belki duyulurum

biraz ağlasam belki hıçkırarak uyanırım

biraz sevsem belki kocaman kalbi olanım

ama yok ben küçük olanları daha çok iyi anladım

bi taş attım kuyuya kırk akıllı çıkaramadı

bi deliydim ki ben kimse akıllandıramadı

birini çok sevdim o beni hiç anlamadı

anlamadığı için belki şair olup çıktım yanıldım

bi gül açtı bahçemde onu kopardım

kuruttum defterimin arasına dolandırdım

sonra oturdum sessizce kimsesizce ağladım

kimsecikler yoktu bi ben vardım bi sen kaldın

bi gün gölgeme bastım rahatsız ettim

gölgeler benden daha yalnızmış kavradım

güldüm bi kahkaha patlattım

kimse duymadı sessizliğimi

çığlığı bastım ve arkama bakmadan sokaktan kaçtım

bi gün sövdüm kendime ne biçim bi insansın

fark ettim ki iyi bir insanmışım

mişli zamanın rivayetine kanıp kendime ne de güzel yalanlar uydurmuşum inanmışım

bi gün hiç sevmedim kırıldım ve yanıldım

cam kırıkları elime battığında  dışarı çıkıp baktım

pencerem kırılmıştı oysa yeni güneşi farkına vardım

bi gün yalan söyledim kiimseyi inandıramadım

bi gün doğruyu söyledim herkes inandı ama o bir yalandı

ne yalanı söylemeyi becerebildim ne kendime dürüst olmayı

şüphesiz bende sizden ''farksız'' bir insandım ki ağladım

bi gün kırıldım yine bi gün kırıldım

bi gün alındım yine bi gün alındım

oysaki alınmaya hiç hakkım yoktu benim

hakim hükmünü verdi ve anladım

bi gün çok sevdim ve sessizliğimle konuştum

bi gün güldün yine duvarlara çırpındım

kuş gibi uçmadım ama kafeste de kalmadım

ne özgür olabildim ne de tutsak olanlardanım

sustum susmadım yaşadım dinledim dinlemedim sevdim sevmedim

kavuştum kavuşamadım bütün ihtimaller  bana kaldı

geriye sağ gözümden damlayan bi gözyaşı kalbimde gülen bi tebessüm vardı

hoşça kalın

Şiir ve Yorum:

Gülcan KORKMAZ

Youtube'den dinlemek için:

https://www.youtube.com/watch?v=pn7Q6yVh7uI

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 20
: 159
Kayıt tarihi
: 09.02.16
 
 

15 Şubat 1993 Karabük doğumlu, Karabük Üniversitesi'nde Türk Dili ve Edebiyatı Anabilim Dalı Tezl..