Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '16

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Bıktımmm laaan!

BU NE YA, BU NE BE, BU NE LAAAN?   
 
Bıktım lan, bıktım, bıktım, 
Başkalarına güvenmekten, 
Her seferinde kandırılmaktan, 
Bu kanmalarımın sebebinin kendimi kandırmış olmam olmasından, 
Vesveselerimden, takıntılarımdan, 
Senaryolar üretmekten, 
‘Acaba ne demek istedi’ diye düşünmekten, 
O demeye gelir, o anlam çıkar herhalde diye bitmeyen uydurmalar yapmaktan,   
Manasız utanmalarımdan, 
Adım atmamı engelleyen kendi ürettiğim korkularımdan, 
Mutlu olmamı engelleyen bakışlara haddini bildirmemekten,  
Anlaşılmamaktan, anlaşılırım ümidiyle sabredip yeniden anlatıp yine anlaşılmamaktan, 
Anlatamıyorum demekten, şöyle ağız dolusu anlamıyorsun bre niyeti bozuk, bre aklı uçuk diyememekten, 
Açıkça bencilliğini, hasetliğini, fesatlığını, kötü niyetini gördüğüm insanlara, canbaz dilimin haznesinden tokatları çarpmamaktan,  
Düzelmeyeceğine inandığım şeylerin düzelmesini beklemekten, 
Cehaletle savaşmaktan, her seferinde cehalete yenilmekten, cehaletin muteberliğinden, 
İdare etmekten, yavan, basit, sakil bir anlayışla sözde idare edilmekten, 
Kararsızlıklardan, belirsizliklerden, 
Kendimi saklamaktan,
İçi boş nezaketten, 
Sussam olmuyor, konuşsam olmuyor, insanın suskunluğundan bile yanlış manalar çıkarıyorlar, bıktım, 
Yüzsüzlüklerinden emin olduklarımın her gün yeni boyalarla yüzünü boyamasından ve onlara ne yapsan boş dememekten, 
Alttan almanın büyüklükten geldiği palavrasına inanmaktan,
Adaletten bahseden herkesin ‘önce ben’ başlığıyla adalet dağıtmasından, 
Akıl ve muhakeme gücü olmayan çalçenelerle muhatap olmaktan, 
Sözde benim derdimi dinleme niyetiyle yola çıkıp, kendi derdiyle beni boğan insanlardan, 
Herkesin kendi camisinin ezanına Aziz Allah çekmesinden, 
Duygularımı bastırmaktan, 
Başkalarının günahlarının kefaretini ödemekten, 
Başkalarının eksiklerini tedbirsizliklerini, sorumsuzluklarını gidermeye çalışmaktan, 
Yanlış sevmelerden, Sevmeyi sevişmek zannedenlerden, seviyorum diyip, sevişip sevişip gidenlerden, 
Yarım aşklardan,  
Mutlu olmanın yolunu sakınarak, saklanarak, kaçarak yaşamak olarak algılamaya başlamaktan,
Başkalarının bana çizdiği hayatı yaşamaktan, beceremeyince kınanmaktan, 
Hissetmediği duyguları yaşayan, yaşatmaya çalışan insanların iğrenç, tiksinç kokularından, 
Dedikodulara kulak asmaktan,
Ezberlenmiş hayatları yeniden yeniden oynamaktan,
Aman ne derler, başımıza güldürmeyelim şimdi, rezil olmayalım düşünceleriyle hayatı ıskalamaktan, 
Sırası gelince, sırası mı şimdi, ne gerek var temel hayat felsefemizdir biz Türklerin, bunları duymaktan ve yinelemekten, 
İnsanların saygıyı kendilerine gösterilen bir şey olarak algılayıp, karşılarındakinden esirgemesinden, 
Sözüm ona herkesin benden daha iyi bilmesinden, 
Benim yerime düşünülmesinden bıktım, 
Benim yerime hissedilmesinden bıktım, 
Benim yerime konuşulmasından bıktım,  
Umursar gibi görünüp umursamayanlardan, paylaşır gibi görünüp paylaşmayanlardan, düşünür gibi görünüp düşünmeyenlerden bıktım, 
Zamanında yaptığı özveriyi, iyiliği başıma kakanlardan, fikirlerini, hayat anlayışlarını dayatma aracı olarak kullananlardan bıktım, 
Saygımı, sevgimi sömürenlerden bıktım, 
Doğruların, yanlışların, hüzünlerin, kaygıların, mutlulukların genellenmesinden bıktımmm, 
İmadan, 
Ahkam kesilmesinden, 
Büyük mutsuzlukların minik mutluluklarla kapatılmaya çalışılmasından, 
Olumsuz insanların içim kemiren, zihnimi erozyona uğratan, gönlümü iğdişleyen durumlarından, 
Gönül ile aklın sürekli birbiriyle çelişen şeyler olarak gösterilmesinden, 
‘Kredi’ açıp, kapayan kibirlilerden, 
Sen ne istiyorsun diye sorulmamasından,    
Kuş olup uçmak isterken, ağaç olup kök salmaktan, 
Çalışmayı çok sevsem de, çalışma arkadaşlarımı seçememekten, 
Yanlış anlaşılmaktan, 
Bardağı taşıran son damla olmaktan, 
Ben istediğimde sevişmeyen sevgiliden, 
Her halimi isteyen meraklılardan, 
Her halini benimle paylaşmak isteyenlerden, 
İlle de anlamak ve yardım etmek isteyenlerden (!) yardım edeyim derken daha kötü edenlerden, 
Gönlü ve zihni Ferrari sınıfında işsizlerin, gönlü ve zihni şahin sınıfında uzmanlar tarafından değerlendirilmesinden bıktımmm laaan, 
Birilerinin hayatımda belirleyici olma gayretinden, müşkülpesentliğinden, cüretinden bıktım, 
Sürekli birilerinin iyiliğimi isteyip, kötülüğümü istememesinden bıktım, 
Yaşamamı engelleyen, nalıncı keseri ahlak düzeninden bıktım, 
 
YAZAYIM MI DAHA HE? 
 

 

 
Toplam blog
: 17
: 133
Kayıt tarihi
: 09.12.16
 
 

Bay İfade Volkan Akay. Türkiye'nin ilk ve tek İfade Eğitmeni ve Motivasyon Konuşmacısı ..