Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Bilanço

Bilanço
 

iki yol var demiştin..ikisini de seçmemeyi seçtim..


gerçekle olasılığı birbirine kardım
nasiple bilimi..
kadere örnekler topladım
çizebilmek adına..
plansızca
hiç hesapta yokken..

tesadüflerin olasılığını hesaplamaktayım..
sessiz bir kuytudayım..bekliyorum..
tüm bilinenleri çürütmek için
kokularımı yıkıyorum bir bir..
düş(me)lerimi suluyorum..

dostlarıma kazık atıyorum..
boşluğa bir bilet daha..
gözyaşı oluyorum kimine
kimisine öfke sağanağında nefret..
benimse
yalnızlığımın nüfusu artıyor sadece..

ılıman bir köşede yakıyorum umut dalgalarımı
fırtınaya mı dönüşecek yine..
ne bilim çare
ne de kader kederime..

ruhuma tüm çizik atanlara
sevgilerimle..
sövgülerimle..
ihbar edeceğim kendimi
"kürtajla alın beni" diye..

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..