Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Dalgakıran

Dalgakıran
 

varmayın üstüme varmayın yeter!


"Birkaç randevu için biriktirdiğim intiharım"*

Yumruklasam geçer mi yaralarım
iyileşir mi
iyileşince ne olacak ki..
daha da çok yumruklasam
son bulur mu rüyam
biter mi
bitince ne olacak peki..

özgür iradem kaderine tutsak
kelepçeli özgürlüğüm
ruh bedenden çoktan kopmuş
çekiştirip duruyor nefesimi..
tanıdık yollara, ayaklarım yabancı
yabacı uykulara ruhum sevdalı
ellerim yalancı rüyalarda..
ruhumu aldırmak istiyorum
közde yaktığım maşayla..

içimdeki dalgakıranlar kırılıyor bir bir..

hiç doğru cevabım yok..
yaşamaktan korkar mı insan!
aynalara bakmaktan korkar mı..
seher vaktine aldanır uyanır mı!
uyanıyorum..
korkuyorum..
ılık ılık kanıyorum..

*cezmi ersöz

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..