Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '06

 
Kategori
Mizah
 

bilim adına akvaryumda hamsi

bilim adına akvaryumda hamsi
 

Akvaryumda hamsi beslemeyi düşünüyorum..yemek için değil, bilim adına.

Deniz balıklarının da böyle bir lükse ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. hani süs köpekleri evlerde beslenir de sokak köpekleri böyle bir şansı çok az bulur ya..aynı durum balıklar için de geçerli bence.

Bir hamsinin japon balığından eksiği ne? japon olması, japon balığını kültürlü mü yapıyor? ayrıca japonca bildiklerine ve konuştuklarına dair bir veri de yok elimizde.

Hamside ise fosfor olduğunu biliyoruz. içimizi, evimizi aydınlatıp ferahlatabilir fosfor sayesinde.

Ayrıca lepistes denen akvaryum balığı, kendi doğurduğu yavrularını anında yiyor. hamside böyle bir durum yok, doğurduğu yavrularıyla mutlu bir yuva sürdüren iyi aile babası ve annesi hamsiler var..

Öpüşen balık grumi, aliye gibi alenen öpüşmeyi tercih ederken, hamsiler bu konuda da daha ahlaklı davranıyorlar. denizde kendilerine ayrılan bölümleri tercih ediyorlar.

Tüm bunları geçen gün lazcovery channnelda izlediğim belgeselden biliyorum. bu yerel bilim kanalı, hamsilerin akvaryumda beslenebileceğinin araştırılmasına dair de bir çalışma başlatıyor ve gönüllüler arıyorlar. hemen gönüllü oldum ben de ve asıl sebebi budur akvaryumda hamsi besleme fikrimin...

Sonuçları da sizlerle paylaşacağım en kısa zamanda.

 
Toplam blog
: 66
: 2742
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

MBA değil ama HBA (Herşeyi Bilen Adam) yapmış birisiyim. Hemen her konuda fikrim var ama hiç fikr..