Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '16

 
Kategori
Deneme
 

Bilinçli yalnızlık benimkisi

Bilinçli yalnızlık benimkisi
 

Bilinçli yalnızlıktı benimkisi
Öylesine akıp gitmekti insanların arasından
Onların ağızlarından akan beyinlerini görmekten hoşlanmıyorum.
Beylik laflarını , verdikleri sözleri dinlemek istemiyorum.
Üzgünüm ama, klişe romanlarda anlatılan ikinci sınıf otel odaları gibi kalpleri
Ucuz soğuk,ve giren çıkanı belli olmayan, olabildiğince sıradan
Üstelik, zevksiz ve yoksul, kendi kirinde kaybolmuş...
Anlık ışıklara göz kırpan, kalabalık ama kimsesiz..
Ne acı !
Hayır nefret etmiyorum onlardan
Yalnızca onlar etrafımda yokken daha rahat hissediyorum.
Bazen olmaması gereken insanlarla konuşuyorum
Anlıyor onlar beni , neler hissettiğimi
Her zaman olması gerekenden başkası tutmazmı zaten elimizi ?
En yakınınız sizi görmezken ,
O kadar gereksiz bir insan anlar ki nasıl olduğunuzu, hiç beklemediğiniz,
O kadar anlamaması gereken biridir gözlerinizin arkasını görebilen ..
O kadar anlamak zorunda olmayan
Dilinizin ucundaki milyonlarca küfrü bir çırpıda akıtırsınız hiç olmaması gereken o insana Barındırdığınız, içinizde kalan içinize attığınız ne varsa suyun üstüne yükselmiştir ,
Bogulmaktan kurtarılmayı bekleyen insan havli kadar çaresiz olduğunuzu,
cigerlerinize su dolarken hissettiğiniz acıyı izlemekten ziyade birtek o görür.
ve o kadar olmaması gereken bir insandırki o
Kendinizi " ....." Gibi hissedersiniz.!
 
 
Toplam blog
: 13
: 260
Kayıt tarihi
: 26.02.16
 
 

Pandaları üzmeyin. Antilopları sevin. Civcivleri boyamayın. Yavaş lorisleri gıdıklamayın. ..