Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

Bilmelisin sevgili

Bilmelisin sevgili
 

Seni sevmedim sanma 

Aklımdasın her anda 

Çağıldayan suyun başında  

Buluşma anımızı bekleriz 

Kızgınsın belki bana 

Uzak durmamdan yana 

O kadar yakınken sana 

Kızma bana sevgili 

Darılmadım sana  

İsyanım sana değil 

Yazıma aslında 

İstesemde yapamam 

Bağlanmışız farkında olmadan  

Bil sevgili sevmekten değil derdim 

Sevilmemektende değil 

Yeniden buluştuğumuz zaman 

Ayrılacağımız duygusu varya 

İşte sevgili 

Senden uzak oluşum bundan yana 

Ayrıda olalım sevgili 

Üzmeyelim bir daha birbirimizi 

Buluşçağımız vakit hasret olmasın bize 

Bir daha  

Biliyorum üzülmektesin 

Biliyorum hüzündesin 

Biliyorum sevgili  

Sen beni benden çok sevmektesin 

 

 
Toplam blog
: 22
: 564
Kayıt tarihi
: 21.12.10
 
 

Sevginin gerçeği ile tanışmaya hazır olduğumuz bu günlerde sevgiye ulaşma konusunda birer sevgi gönü..