Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Bilmemek isterdim

Bilmemek isterdim
 

Gece saat 01:30, kulağıma gelen müziği kaçıncıya dinliyorum bilmiyorum. Mustafa Ceceli'nin Tenlerin Seçimi isimli şarkısı. Beni benden aldı nerelere götürdü. Gözlerimi kapatıp dinliyorum hep senin o güzel gözlerin geliyor gözlerime, ağlamamak için direniyorum kendime. Aslında ağlamak istiyorum, içimi dökecek bir şeyler yapmak istiyorum ve en önemlisi sigara içmek istiyorum derin derin içime çekerek hemde. Eskisi gibi her içime çekişimde sanki sana olan hasretimi üflüyor olmak istiyorum gökyüzüne. Ama bu dünyada senin için yapabildiğim tek şey , sigarayı bırakmaktı.4 seneyi geçti 4 seneside mücadele dolu, ama dedim ya senin için bir şey yapmanın mutluluğu bu. Senin için diyorum çünkü gerçekten senin için. Kendim için olsa bu kadar dayanamazdım herhalde. Arkadaşlarım soruyor nasıl olduda birden bırakabildin diye, söyleyemiyorum.

Off ya çok sıkılıyorum. Şu an zaman dursa ne yapmak isterdim biliyormusun, burdan uçarak yanına gelip seni yatağından kaldırıp elinden tutup, denizin kıyısına gidip sana sarılıp güneşin doğuşunu beklemek isterdim. Her nefes alışımda kokunu içime çekip dışarı vermemek isterdim. Ellerinin sıcaklığını ellerimde depolayıp her istediğimde tutmak isterdim sen yanımda yokken bile. Ellerimi saçlarında gezdirme özgürlüğümün olması isterdim. Her bir teline ömrümü adamak .O güzel yüzünü avuçlarımın arasına alıp seni öpebilmek isterdim hiçbir şey düşünmeden, gözlerinin derinliğinde kaybolup kalbinin içine akmak isterdim. Acaba seni bu kadar seven adamı kalbinin hangi gizli odasında saklıyorsun görebilmek isterdim. En önemlisi kulağına seni çok sevdiğimi söyleyebilecek kadar yakınında olmak isterdim.

Ve bu isteklerimin gerçekleşmeyecek olduğunu bildiğimi , bilmemek isterdim.

 
Toplam blog
: 89
: 491
Kayıt tarihi
: 06.09.09
 
 

Sakaryalıyım. Evliyim. Özel bir şirkette çalışmaktayım. ..