Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Bilmezsin

Bilmezsin
 

Veda edemem ben, konuşamam;
Sesimin akordu bozuk,
Şarkı söyleyemem, şiir hiç okuyamam...
Tek bildiğim
Başımı kaldırdığımda bir sürü ayak gördüğüm,
Bir de derimin kalınlaştığı... 

Derin kalınlaşmayagörsün,
Acıır acırsın önce
İçin için yanar, hafif dediğin yara su toplamış yakar, ...
Ya batırırsın bir toplu iğne,
Ya da bildiğin merhemlerle
Kurutursun... 

Kuruttuğunu sanırken,
Zaman zaman sonra,
Basar durursun da aynı yaraya;
Ne su toplar acır, ne kabuk bağlar...
Gözyaşların kabullenmez alıştığını,
Akar durur "acıyo" diye...
Oysa acıyan et değil, tırnak değil... 

Çırılçıplak bir elbise giyerken,
Damarlarım yeryüzüne ulaşmak isterken,
Her kaldırım beni hissetsin diye... diye...
Derim kalınlaştıkça öğrendim sanırken hayat'ı,
Acıyooo... yine acıyo!
Bu kez ,
Kalbim su topluyo! 

Et değil, tırnak değil... 

Bilmez misin... 

 

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..