Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '20

 
Kategori
Felsefe
 

BİLMİYORUM

Nasıl yâni?

Neden bilmiyorsun?

 

1) Bilmiyorum.

2) Bilmediğinin bilincinde olan, bilgili olmanın kapısını aralamıştır.

3) Çok bilen şeytandır, onun bildirdikleri de külliyen zarardır.

4) Bilmemenin huzurunu yaşıyorum.

 

Bilmediğine kanaat getirdim.

Peki, bunun hikmeti nedir?

Tamam. Şimdi doğru adrestesin.

Hikmet.

Nedir bu işin hikmeti?

Çok klasik olacak, ama bilmiyorum.

 

Şimdi, ben sana anlatmaya başlayacağım;

Woolf, Chaucer, Melville, Joyce, Darvin, Proust, Cervantes, Çehov, Shakespeare, Nietzsche, Kafka, Nazım, Pamuk..

Diyeceksin, 'tamam, yükleme daha fazla'..

 

Başla, Nazım'dan. Piraye'ye Mektupları unutma!

 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..