Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Bir alaturka ayrılık

Bir alaturka ayrılık
 

Bu şehrin sokakları dar geliyor artık,
Kaldırımlarında da yürünmüyor,
Bu yollar nereye çıkıyor,

Kayboldum,
Elimi tutarmısın,

Kim söndürdü ışıkları,
Bu güneş neden karanlık,
Neden yıldızlar yok,
Gecemi oldu !

Korkuyorum,
Işıkları yakarmısın !

Neden bacası tütmüyor bu evlerin,
Bu rüzgar neden hep bana doğru esiyor,
Neden ıslandı gömleğim,
Yağmur mu yağıyor,

Üşüyorum,
Beni kollarına alırmısın,

Bu minübüsler neden boş,
Caddeler neden sessiz,
İnsanlar nerde,

Yanlızım,
Yanıma gelirmisin,

Bana sarılırmısın,
Baksam gözlerine,
Ağlasam,
Dökülse damlalar ellerine,
Beni affdermisin,

Ölsem ardımdan ağlarmısın,
Üzülür müsün,
Sular mısın toprağımı,
Tutar mısın yasımı,
Mezarıma gelirmisin !

 
Toplam blog
: 10
: 533
Kayıt tarihi
: 20.06.08
 
 

Her tel den bir nota, her demden bir tutam ben !  29 yaşındayım... yaşamaya çalışıyorum ! ..