Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

22 Temmuz '07

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Bir an önce gelmelisin

Bir an önce gelmelisin
 

Sensiz ve sevginsiz gece nöbetindeyim yine!

Bir tek! Ateş böcekleri aydınlatıyor.. Kim bilir belki de onları görebileyim diye.. Hep sevdim ruhumun mevsimlerinde dolaşmayı.. Acaba diyorum! Rastlaşır mıyız düşüncelerimizde? İyisi mi sen gel de yine benim iç sesimi dinle...

Nasıl nereden başlarım şimdi seni anlatmaya bilmiyorum ama mutlaka anlatmalıyım seni dünyaya..
Kim varsa bilmeli seni.. Ve sana olan sevgimi...
Sen de haklısın çok küstürdüm çok kırdım seni… Bazı günler yok saydım, unuttuğum anlar da oldu.. Hatırlamadığım da..

Senin hep gülmeni istiyorum.. Ne olur gül artık… Yardım etmek istiyorum sana.. Bütün canlılar bilsin istiyorum seni ve anlatacaklarını.... Birlikte dinletmeliyiz dünyaya seni.. Bütün evren sen kesilmeli hele duyup öğrendiklerinde o güzelliğini ve bitmez iyiliğini...

Her gün bir önceki günden daha çok çoğalmalısın.. En küçük bir canlının yüreğinde dahi hiç azalmamalısın…

Şimşekler çaksın, yıldırımlar gürlesin bulutlar sen yüklenmeli, seni hissetmeliler yürekleri sen çarpmalısın yüzlerine yağmalısın yüzsüzlerin...

Islanmalılar, sırılsıklam sen olmalılar.. Yaşanılan bunca sarhoş ve anlamsız hayatlarda sen hep yaşamalısın… Sen bakmalı, sen kokmalı bütün çiçekler.. Bal yerine seni toplamalı arılar.. Seninle arınmalılar kirden, pisten, günahtan.

Geceden gündüze, gündüzden geceye yol olmalısın ve varmalısın gökteki yıldızlara.. Her halini seninle almalı ay, bakanların gözleri kamaşmalı, pırıltından yıldız, yıldız olmalı bakışları.

Gece zifiri karanlık olsa da kimse ürkmemeli siyahından, ayazından.. Yıldızlar tek tek sen kırpmalı saman yolundan el uzatmalısın güneşe.. Sıcacık apaydınlık sızmalısın, ışımalısın üşümüş yüreklere.. Her kötülüğün vicdanından tutup, tüm iyilikleri sen geçirmelisin karşıdan karşıya..

Öyle olmalısın ki her şeyin adı senle başlamalı, sensiz hiç bir şey olmamalı, her şey seni anlatmalı..

Sen sonsuzluğun ötelerine var gücünle ulaşmalısın.. Bütün alemlerdeki canlılar senin coşkulu varlığınla bayram yapmalı.. Biliyorum! Sevinçten çocuklaşır bütün evren.. Oynaşır kucaklaşır senin yüceliğinle..

Beni sakın sorma!

Sensizim
Sevgisizim
Bir an önce gelmelisin ''Eyy sevgi''
*************************************************

''Milliyet Blog Blogerler Arası Kültür ve Sanat Söyleşisi''
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=52260

İletişim:Çingen Sabiş'le söyleşi ekibi sabiharana@sabiharana.com

***************************************************
Son günlerde, sayfamın okuyucu sayısında '' Sevgili Hanımefendilere'' göre ''Sevgili Beyefendiler, '' gözle görülür bir artış göstermiştir..

Sevgili Beyefendiler,

Emekleyen kalemime verdiğiniz bu onurdan dolayı, her birinize özlediğiniz sevgilerle çok teşekkür ediyorum efendim..

Saygılarımla.

Sabiha Rana

******************************************************
Fotoğraf Milliyet Resim Galerisinden canının istediği vakit değişme özelliğine sahiptir!
Söylemedi demeyin, sonra da bana küslük etmeyin...

http://galeri.milliyet.com.tr/ Dememiş miydim size :)

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..