Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Bir anlık avuntu

Kanayan yaralarıma merhem,
Kalem tutan elime ilham,
Karanlık gecelerde güzel rüyam,
Kalbime bir anlık avuntuydun sen!

Sana deliler gibi aşığım derdim,
Kendime çok zararlar verdim.
Sonunda ben bu aşkı yendim,
Kalbime bir anlık avuntuydun sen!

Sana ulaşmayı çok denedim, ama....
Sen benden uzaklaşmayı yeğledin,
Ancak ben şunu öğrendim!
Kalbime bir anlık avuntuydun sen!

Seni seviyorum sanırdım,
Ancak kendimi kandırdım.
Çok geçmeden anladım,
Kalbime bir anlık avuntuydun sen!

Bensizlik sana mutluluk versin.
Umarım aşk tokatını bir gün sende yersin.
O zaman belki bir gün beni seversin.
Ama şunu da unutma!
Kalbime bir anlık avuntuydun sen!

POYRAZ ESER

 
Toplam blog
: 6
: 538
Kayıt tarihi
: 07.04.09
 
 

Hayat her şeye rağmen güzel. Yaşamaya değer. Paylaşmak kadar güzel olan birşey daha var o da sevmek ..