Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Temmuz '16

 
Kategori
Şiir
 

Bir araya gelirsek tehlikeli olacağız

Bir araya gelirsek tehlikeli olacağız
 

Bir araya gelirsek biz, tehlikeli olacağız,
Sen şah damarında akan kıpkızıl kansın, bense keskin bıçak,
Ecel sinsice kol gezecek hep etrafımızda,ölümün adı olacağız,

Bir araya gelirsek biz, tehlikeli olacağız,
Sen sağanak sağanak yağmursun, ben ise verimli toprak,
Sel basacak dünyayı baştan başa, Nuh tufanının adı olacağız ikimiz,

Bir araya gelirsek biz,tehlikeli olacağız,
Sen dalga dalga bir denizsin, ben ayın on dördü dolunay,
Tusunamiler yaşayanacak çevremizde,med cezirlerin adı olacağız,

Bir araya gelirsek biz, tehlikeli olacağız,
Sen ölümcül savaşların komutanı, ben asi yenilmez düşman,
Ölümler yaşanacak ardımızda,kan kokan meydan savaşların adı olacağız,

Bir araya gelirsek biz, tehlikeli olacağız,
Sen zemheride kaynayan yağ, ben güneşte buz tutmuş çıra,
Uçtan uca kül olacak bu coğrafya,yangınlar çıkacak doğudan batıya,

Bir araya gelirsek biz, tehlikeli olacağız,
Sen doğudan gelen fay hattı, ben denizlerin altında yanardağ,
Artçılarla sarsılacak tüm dünya,depremler olacak denizden karaya,

Bir araya gelirsek biz, tehlikeli olacağız,
Sen aşkı arayan seyyah, ben aklın güzelliğe vurulmuş damgası,
Dünya var oldukça var olacak sevdamız, efsane olacak adımız,


Nazan Apaydın Demir
Muğla
 

 
Toplam blog
: 130
: 1375
Kayıt tarihi
: 08.04.14
 
 

Muğla Üniversitesinde Prof. Dr. olarak çalışmaktayım. Kozmetik Ürünler Uygulama ve Araştırma Merkez..