Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '11

 
Kategori
Şiir
 

Bir Ay bir Güneş

Bir Ay bir Güneş
 

On Sekiz Kasım Bayram Benim


Hem baharım, hem de yazım,
Biri beyaz, biri kırmızı gülüm…
On sekiz Kasım, bayram benim,
Biri ay, biri güneş, dünya benim…

Sineme yazılmış güzel iki isim,
Akort edilmiş, çalan saz bizim,
Söyleyip çalarken, titrer dizim.
Biri ay, biri güneş, dünya benim…

Parmaklarım gezer, sazın telinde,
Bir türkü söylerim, gurbet elinde,
Gülsün hep yüzünüz, duam sizinle.
Biri ay, biri güneş, dünya benim…

Deniz’im Hayal, adımı Unuttum
Yelkenim açık, pusulamı unuttum,
Bakın falıma size bir niyet tuttum,
Biri ay, biri güneş, dünya benim…

 

Necati Kavlak
17 Kasım 2011 Manisa
 

 
Toplam blog
: 380
: 438
Kayıt tarihi
: 27.08.07
 
 

Karanlığın düşmanı Işık! Gecenin zifiri karanlığı, şafak sökerken yerini, ufukta yükselen Güneş Işı..