Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Bir Başkası İçin Yaşamak

Bir Başkası İçin Yaşamak

Bir başkası için yaşamak şu kahrolasıca hayatta..
Zevk almadan sevişmeye benzer..
Değil dünyaları evreni verseler elime..
Sensiz ne anlamı kalır
Nede tadı
Dudaklarımda bıraktığın o tat hala aklımdayken..
İnceden gelir soğukluk..
Yatağımda boşluğun var
Senin için yaşamak değil amacım
Bir başkası yaşamak amacında da değilim ya..
Kendim olmalıyım..
Ve sokaklar beni öyle bilmeli..
Sorulduğunda herhangi bir viran semte
Adımı söyleyebilmeliler..
Senin adından önce bana..

Bir yerlerde vaktim dolacak biliyorum..
Ve bir gün göçüp gideceğim bu lanet olasıca hayattan..
Hani olursa aklına gelirsem
Sorarsan birilerine..
Ve eğer duyarsan gittiğimi sonsuzluğa..
Sakın gelme mezarımın başına
Ağlama
Hıçkırıklara boğulma "Seni Seviyordum" diye
Sonra yalanları yüzüne vuracak biri olmayacak çünkü
İnanmasınl insanlar
O kocaman yalana..
Şimdi vaktim var
Yaşıyorum
Nefes alıp veriyorum..
Bu alıp verdiğim nefeslere
Değecek birini arıyorum..
Bulmak umuduyla..
Yoluma devam ediyorum..

Yusuf Sezgin AYBEY

 
Toplam blog
: 74
: 579
Kayıt tarihi
: 29.06.09
 
 

1987 Muğla doğulmluyum. İlk ve orta öğretimimi yine aynı şehirde tamamladım. Şu anda Akdeniz Ünivers..