Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '13

     
    Kategori
    Şiir
     

    Bir bilsem

    Bir bilsem
     

    Karacaahmet yüreğim büyüktür ah kimdir gömülen bir bilsem

    Nedir adı, hangi pafta, hangi ada hani bir bilsem

      

    Bülbül gene figanda nedendir bin yıldır bu figan

    Desem sevgiliyedir, hep aynı sevgiliye mi bir bilsem

      

    Ah ki intihara düşmüş aşklar yıkanmaz der sofu

    Salasın ben verirdim o aşkın deseler adın bir bilsem

     

    Kılmamış namazın devlet aşıkları, aman ne olacak kılmasınlar

    Hatun kişi niyetine der kılardım aşk namazı kaç rekattır bir bilsem

      

    Verirken talkım hoca duydum adın, Leyla imiş

    Mecnun mu arar benim mezarlıkta hani bir bilsem

      

    Tuh sana ki Ufuk,  hatırlamazsın Leyla’yı utan ki ne utan

    İzmir - Karşıya, 9 Eylül vapuru,  hani bir tarih neydi bilsem

     
    Toplam blog
    : 1
    : 180
    Kayıt tarihi
    : 07.05.13
     
     

    Emekli öğretmenim...Yazıyorum...yaşıyorum ... ..