Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '09

 
Kategori
İnançlar
 

Bir bunlar eksikti!

Bir bunlar eksikti!
 

Hürriyet Gazetesinden alınmıştır.


Gazetelerde ve internet sitelerinde küçücük bir habercik!

Bakınız o haberciğe;

İslam’ı yaymayı amaçlayan Tebliğ Cemaati üyeleri, dün Adapazarı’ndaki bir pazaryerinde halk ve esnafı ziyaret etti.

Tabi bu arada Cemaat üyelerinin yanında, 2 tanede Malezyalı ithal tebliğci(!) olmak şartıyla!

Malezyalı 2 tebliğici(!) ile birlikte dolaşan cemaat üyeleri, dünyanın dört yanını dolaşarak İslam’ı anlattıklarını, anlatıyorlar.

Tabi her zamanki gibi, meramlarını basın yolu ile halka duyuran bu kişiler, haberin derinleştirilmesi için çekilen resimlere itiraz ediyorlar.

Malezyalı tebliğciler(!) de tıpkı bizde olduğu gibi, fotoğraflarını çekenlere tepki gösteriyor.

Bu ülkede yaşayan halk yaklaşık olarak 1250 yıldan beri İslam’ı yaşıyor ve din olarak bağrına basıyor. Hal böyleyken, bu tebliğcilerde nerden çıktı anlamak mümkün değil.

Ben, bu zamana kadar böylesi bir olayı ne duydum, ne de gördüm. Demek ki böylesi olaylarında ülkemizde görülmesi için bir partinin iktidara gelmesi ve iktidarında 7. yılına girmesi bekleniyormuş!

Benim bildiğim bu tür olaylar, Hıristiyanların ülkemizde yaptıkları gibi, halkı Müslüman olmayan veya çok azı Müslüman olan ülkelerde yapılır.

Bu işte bir gariplik var ama… Zaman gösterecek...

Bir de bu tip olaylar bilinçli olarak mı yapılıyor diye düşünmeden edemiyorum. Halkın kalabalık olduğu ortamlarda, başında sarık, ayağında şalvar, sırtında cübbe, elinde tespih ile dolaşan bu kişiler, halkın dikkatini kendi üzerlerine çekip, Pazar yerlerindeki, kriz nedeniyle oluşan tabloların görülmesini engellemek için mi gönderiliyor.

Türk halkının böylesi tebliğcilere ihtiyacı olduğunu sanmıyorum. Hele hele ithal tebliğciler(!)e hiç mi hiç ihtiyacı olduğunu sanmıyorum.

Bu tip insanları ülkeye getirip, halkın kalabalık olduğu yerlerde dolaştırarak, bir yerlere mesaj mı verilmeye çalışılıyor? Yani biz kendimize Malezya’yı örnek aldık(!) ileride öyle olmak istiyoruz mu denilmek isteniliyor?

Bu tip insanlar, niye yakalanarak sınır dışı edilmiyor?

Maaşlarının arttırılması için gösteri yapan memurlara, 1 Mayısta hakkını arayan işçilere ve sivil toplum örgütlerinin üzerine Polisleri coplarla salanlar, bu tip insanlara niye hoş görü ile bakarlar?

 
Toplam blog
: 3842
: 3093
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..