Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '07

 
Kategori
Haber
 

Bir büyük alkış da Ferit Şahenk’e

Bir büyük alkış da Ferit Şahenk’e
 

Bir büyük alkış da TÜSİAD Başkan Yardımcısı Sayın Ferit şahenk için!

Dünkü yazımda TÜSİAD başkanı Sayın Arzuhan Doğan Yalçındağ’ın yüksek istişare konseyi toplantısı öncesi gazetecilerle yaptığı basın açıklamasına değinmiştim.

Sayın Yalçındağ’ın Türkiye Kuzey Irak’a girerse ekonomik açıdan ciddi sıkıntılar çekeceğini söylemesini de konu etmiştim! Ve şu açıklamayı yapmıştım, bugüne kadar OHAL’ DE kaybettiğimiz maddi ve manevi değerlerimiz ekonomimizi zarara uğratmadı mı diye sormuştum!

Aslında ben şunu dedim, ben bunu dedim deyip de böbürlenmekten bahsetmiyorum!

Sayın Ferit Şahnek’in yapmış olduğu açıklama sonrası duyduğum gururu dile getirmek, sizlerle paylaşma istiyorum!

TÜSİAD Başkan Yardımcısı ve Doğuş Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ferit Şahenk, TÜSİAD'ın YİK toplantısında, Kuzey Irak'a yönelik bir operasyonun ekonomiye olası etkisini şöyle değerlendirdi: "Türkiye'nin güvenliği için alınan bir kararda ekonomiyi tartışmanın doğru olmadığını düşünüyorum. Sınır ötesi operasyon askeri ve siyasi bir karardır, bu karar alınırken ekonomik dengeler düşünülmez."

Türkiye'nin güvenliğinin her şeyin önünde olduğunu kaydeden Şahenk, "Rakamlar değişir, ekonomi iner çıkar, her şey düzelir ama kaybettiğimiz canları geri alamayız" dedi. Şahenk, "Vatandaşlarımızın hayatı her türlü ekonomik değerin üstündedir, " diye konuştu.

Resim ve kaynak: milliyet.com.tr

Bir büyük alkış da Ferit Şahenk’e

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..