Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '13

 
Kategori
Kitap
 

Bir Cihan Kafes / İclal Aydın

Bir Cihan Kafes / İclal Aydın
 

alıntıdır


İclal Aydın’ın bu zamana kadar çıkan kitaplarını, yazılarını, denemelerini hiç kaçırmadım. Hepsini okuduğumda farklı ruh hallerini değerlendirdim aslında.

Ama bu sefer ki çok başkaydı. Önce “İclal Aydın ve roman” nasıl olur diye düşündüm. Çünkü sevdiğim yazarların kitaplarında hayal kırıklığı yaşamayı sevmiyorum. Ama o gerçekten başarmış ve muhteşem bir kitap hazırlamış.

Üç farklı zaman, üç farklı kadın…

Ve bir o kadar birbiriyle bağlantılı hayatlar. Küçük, tek dişi kırık bir köylü kızının bedduasıyla başlıyor her şey.

Sonra olaylar zinciri. Nasıl bu kadar sarıp sarmalayan bir kitap yazmış diye düşündürüyor. Bir zamandan başka bir zamana akarken zorlanmıyor insan. Kolayca kavrayabiliyor yaşananları.

Samire, Yaşar ve Lorin…

Hayatlarının içinde hüznü ve küçük mutlulukları barındıran kadınlar.

Bazen sevgisiz, bazen ilgisiz, hatta yaşantısı boyunca anlaşılmamış kadınlar.

Kaan…

Lorin’in tek başına büyüttüğü oğlu.

Gözümün önünde şekillenen kitapları öyle çok seviyorum ki; Bir Cihan Kafes bunlardan biri.

Bu romanın devamı olmalı diye düşündüm bittiğinde. Daha sonra İclal Aydın’ın ikinci romana başladığını öğrendim.

Kalemi hiç durmadan yazsın ve biz sürekli onu okuyalım diyebileceğim ender yazarlardan.

Bir Cihan Kafes ise herkesin beğeni ile okuyacağına inandığım bir roman.

Şimdiden keyifli okumalar dilerim…

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..