Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '17

 
Kategori
Şiir
 

Bir dakikada şiir yazabilir misiniz?

Bir dakikada şiir yazabilir misiniz?
 

Geçtiğimiz hafta 21 Mart şiir günüymüş. Şiirle uzaktan yakından bir ilgim olmadığı için o tarihin şiir günü olduğunu bloglardan öğrendim. Ama geçenlerde bir anda ilham geldi ve bir dakikada bir şiir yazdım. Bakalım beğenecek misiniz?

SENİ SEVMİYORUM

Nereye baksam karşımdasın,

Bıktım artık yüzünü görmekten,

Başkalarının sevmesi umurumda değil,

Ben seni hiç sevmedim ki,

Belki, çok kişiyi kandırabilirsin,

Yalanlarınla dolanlarınla,

İnandırabilirsin, verdiğin sözlerle, yeminlerle

Ama bu günler de geçecek,

Esen rüzgarlar terse dönecek,

İşte anlayacaksın o zaman,

Anya’yı da, Konya’yı da

 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..