Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '10

 
Kategori
Deneme
 

bir dosta...

bir dosta...
 

hayat bir dosta yazılmış mektup gibidir. yaşarsın ama yazamazsın. Üşenirsin kimi zaman. Ben üşenmedi


Velhasıl biz, biz olmaktan çıkmıştık.

Yanmayı göze almıştık biz. Sevdalarla çatışmayı, sevgiliye sataşmayı. Cesurca konuştuk ama kelimesiz… Keşfedilmeyi bekledik son ana kadar. Yine yandık bizi keşfedemeyenlere…

Labirent haline gelen hayatımızda bir çıkış yolu aradık. En müstehcen kalpleri sardık. Hep yasak kişilere sevdalandık. Acaba yanlış mı yaptık?

Sustuk...

Suskunluğa susadık. Sonra gözlerimize ağlamayı öğrettik. Hak ettik mi bilmem ama çok çektik.

Gülleri kanlarla sulayıp, inadına vuslatı arzulayıp, sadece O’nu bekledik.

Kimdi O? O, onsuz olunmayan. O, acı. O, en ağır… Ödenmeyen, ödenemeyenlerin faturası….

O çözülemeyen, çözüldüğü an tükenen. Tükenilmesi istenilmeyen… Ağlatan acı çektiren.

Sevginin ırmağı, ırmağın köpüğü, köpüğün coşkusu, coşkunun rengi….

O

Sevdanın ta kendisi.

Hayatın yarım yaşamışlığını, tamamlama arzusu. Kırık dökük, ama dimdik bir hayatın garip yanı.

Tarif edilemeyen, dile getirilemeyen sözcüklerin topluluğu. Utanılarak kurulan bir cümle gibi…

Sen…

Kalbime oturan bir tutku…

Kalbimde var olan, var olduğu yerde daima yaşayacak olan bir tane…

Selam olsun sana…

 
Toplam blog
: 4
: 619
Kayıt tarihi
: 19.02.10
 
 

>1985'de filizlenmiş bir fidandım ben. Büyüdüm... Büyüdüm... Kocaman oldum sonunda. Ne bilmek ist..